Quote (A2K @ 27 Mar 2014 20:49)
Joo.
Jos ihan idyllia hakis, niin lataa tosiaan 3-4 akkua sinne. Optima yellow top ois se paras mahollinen melkeempä.
Sillä saat sen varauksen pysymään pitkällä juoksulla. Sit lisäät konkan (1Kw per 1farad)
Eli 3faradia. Niit löytyy nykyään 9 faraan asti. Ovat isoja lankkuja ne.

Eli et sä väärin tee. Se on näkemyskysymys ja se, et miten käyttää. Pitkä soitto tarvii rivin akkuja. Lut isot piikit tarvii konkan.
kyllähän noista konkista ois varmasti apua piikkaamiseen mutta jätän ne nyt suosiolla kauppaan
nuo optimat on hyviä mutta liian kalliita mulle käytettynäki nyt ku oon työtön joten laitan toisen samanlaisen mikä nytkin on eli boschin 75ah. keulilta löytyy snajderin 64ah mutta isompikin mahtuis, ei kuitenkaan viittis heittää hukkaan tuota snaideria ku vasta vuoden vanha
joo ootte saattanu ihmetellä jo kun en oo kirjotellu mitään tuosta tulevasta subista ni syy on tämä
eli oltais tilattu wasahifi:ltä käytettynä tuo subi, tehtiin tilaus sähköpostilla ja mietittiin miten ei tuu mitään vastausta, noh noin 15-20kertaa ollaan yritetty soittaa sinne kolmen päivän aikana mutta ei vastausta joten jos ei raha kelpaa ni ei sitte
nyt löyty yksityiseltä käytettynä samanmoinen ja lupas pistää huomenna tai maanantaina postiin, saa nähä taas tapahtuuko mitään. Eikö se nyt ole silleen että jos jotaki halutaan tosissaan myydä ni sillon se tavara viedään sinne postiin eikä mietitä että veisköhän vai ei
tuntuu olevan kiven alla nämä spl mallin subit, joka kaupasta loppu ja toukokuussa tulee lisää kaikkiin kauppoihin, käytettynä jos sattuu löytämään ni joko yhteyden ottoon ei vastata tai sitte ``en lähetä minnekkään``
Jos joku haluaa ni voin koittaa tehä jonkin näkösen projekti jutun tänne noista asennuksista (en oo varma jaksanko mutta voin yrittää)

ainakin loppunäkymästä tulee kuva tänne
kaverina tässä on isoveli joka on sähkömies ja tehnyt saneerauspalveluita kans että puu ja muovi hommatkin siltä onnistuu mutta pää asiassa sähkömies
tonne mb foorumille en kyllä tee topicia ku oon niin paska kirjottamaan mitään selvästi ja kuvatki unohtuu näpsiä vähän väliä
This post was edited by Speedparts on Mar 27 2014 05:07pm