d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev1171819202141Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 453
Joined: May 25 2012
Gold: 0.00
Aug 11 2012 03:57pm
tarviiko BloodStream bloodia, oon tossa lähettyvillä
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 11 2012 04:00pm
Quote (Donogeli @ Aug 12 2012 12:57am)
tarviiko BloodStream bloodia, oon tossa lähettyvillä


pkta se samantie!
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 11 2012 04:15pm
Quote (Donogeli @ 11 Aug 2012 23:57)
tarviiko BloodStream bloodia, oon tossa lähettyvillä


Oon ihan ok nykyjään, kuva otettu joskus päivemmällä.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 11 2012 04:21pm
Quote (BloodStream @ Aug 12 2012 01:15am)
Oon ihan ok nykyjään, kuva otettu joskus päivemmällä.


pkta se!
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 11 2012 06:22pm
Kertoivat että minusta voi tulla mitä tahansa minä ikinä haluan.. Joten minusta tuli juna.

Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 12 2012 01:46am
Quote (BloodStream @ Aug 12 2012 12:22am)
Kertoivat että minusta voi tulla mitä tahansa minä ikinä haluan.. Joten minusta tuli juna.

http://i231.photobucket.com/albums/ee302/D3su/arma2oa2012-08-1202-30-21-79.jpg


Hihitän ku imasee singost/naatist/as50 toi bussi, milläs servuilla ihmiset pelailee?
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 12 2012 04:44am
Quote (EasyCoolWin @ 12 Aug 2012 09:46)
Hihitän ku imasee singost/naatist/as50 toi bussi, milläs servuilla ihmiset pelailee?


Harvemmin meillä on mitään "kotiservua" ollut, yleensä TS porukan kanssa päätetään mihin mennään pelailemaan.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 13 2012 10:22am
:lol:
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 13 2012 04:48pm
Nimenvaihto välistä :P

Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 14 2012 10:29am
Kaveri päätti perseillä custom naamojen kanssa.

Go Back To Suomi Topic List
Prev1171819202141Next
Add Reply New Topic New Poll