d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Torchlight 2
Prev11718192021Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 23 2012 07:44am
Quote (Zoni @ 23 Sep 2012 03:03)
grats. ite rullailen kahella setti wandilla joista tulee kummastaki 15% execute tsänssi :P


itel wand+ shield combo, tuol a3 niin vittumaisia hempoi jotka vetää sinne keskelle mobi läjöi charan niin siel auta takana paljo collapsee ja magma spearia räiskiä :D

hoho joko luovutit engineeril pelaamise? :D
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Sep 23 2012 10:49am
Quote (Affii @ 23 Sep 2012 16:44)
itel wand+ shield combo, tuol a3 niin vittumaisia hempoi jotka vetää sinne keskelle mobi läjöi charan niin siel auta takana paljo collapsee ja magma spearia räiskiä :D

hoho joko luovutit engineeril pelaamise? :D


sanotaanko näin että kokeilen vähä näitä tyyppejä :rolleyes:
Member
Posts: 10,242
Joined: Dec 23 2009
Gold: 6.00
Sep 23 2012 11:46am
tilasitteko netistä vai mistä tän pelin?
ku ite kävin citymarketissa ja prismassa, mutta molemmissa kauppakeskuksissa sanottiin että niitä ei ole tullu vielä eikä varmaan koskaan tulekkaan.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 23 2012 11:52am
Quote (fin_man @ 23 Sep 2012 20:46)
tilasitteko netistä vai mistä tän pelin?
ku ite kävin citymarketissa ja prismassa, mutta molemmissa kauppakeskuksissa sanottiin että niitä ei ole tullu vielä eikä varmaan koskaan tulekkaan.


steamista ite ostin, vissii kai saksasta saa levyinä jos ne välttämättä tahtoo :P


act3 veteraanilta droppas justii.. pitääkö täs alkaa tekee engineeriä? :D



This post was edited by Affii on Sep 23 2012 12:00pm
Member
Posts: 10,242
Joined: Dec 23 2009
Gold: 6.00
Sep 23 2012 01:21pm
Quote (Affii @ Sep 23 2012 07:52pm)
steamista ite ostin, vissii kai saksasta saa levyinä jos ne välttämättä tahtoo :P


act3 veteraanilta droppas justii.. pitääkö täs alkaa tekee engineeriä? :D

http://i4.aijaa.com/b/00099/10967319.jpg


olen kuullut paljon steamistä.. mikä niitten nettisivun nimi on?
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Sep 23 2012 02:30pm
Quote (fin_man @ 23 Sep 2012 22:21)
olen kuullut paljon steamistä.. mikä niitten nettisivun nimi on?


:D
Ookkonää kiven alla eläny?

This post was edited by Saimoz on Sep 23 2012 02:30pm
Member
Posts: 10,242
Joined: Dec 23 2009
Gold: 6.00
Sep 23 2012 02:36pm
Quote (Saimoz @ Sep 23 2012 10:30pm)
:D
Ookkonää kiven alla eläny?


varmaan :( en kato pelaile mitään css tai jotain semmosia steamin pelejä :D
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 23 2012 02:43pm
hyivittu ostakaa d3
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Sep 24 2012 03:13pm
Quote (UGsamu @ 23 Sep 2012 22:43)
hyivittu ostakaa d3


siis d2
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 24 2012 03:15pm
Quote (Onkka3 @ 25 Sep 2012 00:13)
siis d2


siis d1
Go Back To Suomi Topic List
Prev11718192021Next
Add Reply New Topic New Poll