Quote (fin_man @ 23 Sep 2012 20:46)
tilasitteko netistä vai mistä tän pelin?
ku ite kävin citymarketissa ja prismassa, mutta molemmissa kauppakeskuksissa sanottiin että niitä ei ole tullu vielä eikä varmaan koskaan tulekkaan.
steamista ite ostin, vissii kai saksasta saa levyinä jos ne välttämättä tahtoo

act3 veteraanilta droppas justii.. pitääkö täs alkaa tekee engineeriä?

This post was edited by Affii on Sep 23 2012 12:00pm