d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuvajutut
Prev1171819202122Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Oct 23 2012 04:09pm
Tullu vähä kateltua leffoja tuossa viikonlopun aikana!

Pidettii leffa-ilta lauantaina, katottiin Pet Semetary, Vampire Girl vs. Frankenstein Girl ja Human Centipede 2
sunnuntaina kattelin Piranhan, kun se 3DD on Night of the living picturesissa ens perjantaina, niin ei kehdannu vaan suoraan kattoo jatko-osaa!

Nyt Inbred pyörimään -->
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 23 2012 04:15pm
Quote (EreKaiser @ 24 Oct 2012 01:09)
Tullu vähä kateltua leffoja tuossa viikonlopun aikana!

Pidettii leffa-ilta lauantaina, katottiin Pet Semetary, Vampire Girl vs. Frankenstein Girl ja Human Centipede 2
sunnuntaina kattelin Piranhan, kun se 3DD on Night of the living picturesissa ens perjantaina, niin ei kehdannu vaan suoraan kattoo jatko-osaa!

Nyt Inbred pyörimään -->


meinasitkos hyviä leffoja katella millo?
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Oct 24 2012 02:42am
aika hitaasti lisätäävät matskuu netflixii, archerit ja sherlockit on tullu sielt uudestaa katottuu, ihan hyvä palvelu
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Oct 24 2012 03:08am
Quote (Rzi @ 24 Oct 2012 01:15)
meinasitkos hyviä leffoja katella millo?


Kunhan joutaa täs.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 24 2012 04:41am
Quote (OjjiLol @ 24 Oct 2012 11:42)
aika hitaasti lisätäävät matskuu netflixii, archerit ja sherlockit on tullu sielt uudestaa katottuu, ihan hyvä palvelu


Hei sit on noi t-kaupat, ne päivittää aika tiuhaan! Myöskin aika hyvä palvelu.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 24 2012 07:33am
Quote (EreKaiser @ Oct 24 2012 12:09am)
Tullu vähä kateltua leffoja tuossa viikonlopun aikana!

Pidettii leffa-ilta lauantaina, katottiin Pet Semetary, Vampire Girl vs. Frankenstein Girl ja Human Centipede 2
sunnuntaina kattelin Piranhan, kun se 3DD on Night of the living picturesissa ens perjantaina, niin ei kehdannu vaan suoraan kattoo jatko-osaa!

Nyt Inbred pyörimään -->


Human centipede 2 ja 3DD noista näkemättä, vois ton hc kakkosen kattoa joskus, 3dd ei varmaan koskaan jaksa.

Eilen oli muuten John Waters stand upilla jepameno. Lauantaina Robocop leikkaamattomana ja Verhoeven paikalla :hail:
http://www.nightvisions.info/cms/?page_id=7
Tänne olis liput jokaiselle slotille. Tullu nähtyy jo yheksän noista enemmän tai vähemmän hiljattain, joten kätsysti meni valinnat.

Hiljattain katotuist näit voi suositella

The Shop Around the Corner
David Cross: Bigger & Blackerer
The Ninth Configuration
The Corporation
High School
Blackmail
Stagecoach
The Killing of a Chinese Bookie
Letter from an Unknown Woman
Lifeboat
The Triplets of Belleville
The Trap: What Happened to Our Dream of Freedom
Rebecca
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 24 2012 07:38am
kukas muistaa sellasta leffaa tosta 2000-luvun alusta?
nimi hakusessa.
elokuvassa on puhelinkoppi, jossa ihmiset vastaa puhelimeen?
oliskohan joku actionleffa en oo varma
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 24 2012 07:50am
Quote (Napi @ Oct 24 2012 03:38pm)
kukas muistaa sellasta leffaa tosta 2000-luvun alusta?
nimi hakusessa.
elokuvassa on puhelinkoppi, jossa ihmiset vastaa puhelimeen?
oliskohan joku actionleffa en oo varma


Phone Booth
http://www.imdb.com/title/tt0183649/

This post was edited by BebebBurns on Oct 24 2012 07:50am
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 24 2012 08:06am
Quote (BebebBurns @ 24 Oct 2012 16:50)


Sekava loppu minusta.
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Oct 24 2012 08:09am
Quote (BebebBurns @ 24 Oct 2012 16:50)


juuh tää o jääny hyvin mielee...suht pienelle alueelle ainaki sijottuu koko raina
Go Back To Suomi Topic List
Prev1171819202122Next
Add Reply New Topic New Poll