Quote (CeePee @ Jun 25 2012 07:23pm)
Aika harva tuntuu olevan taas Munkki, niitä oli aluks paljon enemmän.
Väittäsin että Monk ja Barb tässä patchissä vahvimmilla.
Mulla on tosin tommonen hupi-DH dual wield 1h xboweilla jossa life leech ja life on hit. Act 1 pystyy facetankkaa elitei ja esim butcherin ne liekit pelkillä caltrops leecheillä

Juu barbaarit on kyllä ehkä tän patchin kermaa wizardien kanssa, harva vaan tosin pelaa barbaarilla (DPS) koska vaatii suht kovan gearin että selviää infernolla, onhan noita tankki barbeja pelit täynnä mut niillä nyt ei tee yhtään mitää tässä patchissa, vitun low dps ja varmasti jää jumiin viimeistään Act 3.
Ite alotan just inferno Act 3 (tiedän olen jäljessä, farmaillu hieman gearia ja ny alkaa statitkin näyttää jo hyvältä)