d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per D3 Löydöt
Prev1171819202125Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jun 25 2012 11:26am
Quote (CeePee @ 25 Jun 2012 16:32)
Kannattaa pitää erillistä MF settiä jolla saat 200%+ viimeselle mobille :D

http://i49.tinypic.com/fctq9x.jpg


sama kai se on pitää se mf gear ihan koko ajan päällä.
Ite ajattelin ensin laittaa switchiin mutta eipä tossa o mitään järkeä.

Varsinki glass cannon ei tarvi ku dex/20mf kamat kunhan on hyvä bow.
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jun 25 2012 11:32am
Olenko tosiaan ainut barbaari tässä topicissa vai onko kaikki jotain OP monkkeja sun muit DH/wiz farmereit? :O
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jun 25 2012 12:52pm
Quote (Rumilus @ 25 Jun 2012 19:32)
Olenko tosiaan ainut barbaari tässä topicissa vai onko kaikki jotain OP monkkeja sun muit DH/wiz farmereit? :O


on mul barbi wiz softis ja monk barbi hc:s
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jun 25 2012 01:23pm
Quote (Rumilus @ 25 Jun 2012 19:32)
Olenko tosiaan ainut barbaari tässä topicissa vai onko kaikki jotain OP monkkeja sun muit DH/wiz farmereit? :O


Aika harva tuntuu olevan taas Munkki, niitä oli aluks paljon enemmän.
Väittäsin että Monk ja Barb tässä patchissä vahvimmilla.

Mulla on tosin tommonen hupi-DH dual wield 1h xboweilla jossa life leech ja life on hit. Act 1 pystyy facetankkaa elitei ja esim butcherin ne liekit pelkillä caltrops leecheillä :D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 25 2012 01:51pm
Pari legendaryä hcn normista tippunu tänään, parin viikon tauko tässä ollu, mutta sitä ennen vain kaksi moista. ne tais yleistää noiden tippuvuutta vai hyvä tuuri?

Quote (CeePee @ Jun 25 2012 09:23pm)
Aika harva tuntuu olevan taas Munkki, niitä oli aluks paljon enemmän.
Väittäsin että Monk ja Barb tässä patchissä vahvimmilla.

Mulla on tosin tommonen hupi-DH dual wield 1h xboweilla jossa life leech ja life on hit. Act 1 pystyy facetankkaa elitei ja esim butcherin ne liekit pelkillä caltrops leecheillä :D


kuulostaa kyllä hauskalta :p
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jun 25 2012 02:10pm
Quote (CeePee @ Jun 25 2012 07:23pm)
Aika harva tuntuu olevan taas Munkki, niitä oli aluks paljon enemmän.
Väittäsin että Monk ja Barb tässä patchissä vahvimmilla.

Mulla on tosin tommonen hupi-DH dual wield 1h xboweilla jossa life leech ja life on hit. Act 1 pystyy facetankkaa elitei ja esim butcherin ne liekit pelkillä caltrops leecheillä :D


Juu barbaarit on kyllä ehkä tän patchin kermaa wizardien kanssa, harva vaan tosin pelaa barbaarilla (DPS) koska vaatii suht kovan gearin että selviää infernolla, onhan noita tankki barbeja pelit täynnä mut niillä nyt ei tee yhtään mitää tässä patchissa, vitun low dps ja varmasti jää jumiin viimeistään Act 3.

Ite alotan just inferno Act 3 (tiedän olen jäljessä, farmaillu hieman gearia ja ny alkaa statitkin näyttää jo hyvältä)
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jun 25 2012 02:26pm
Meikäläisen legendaariset crafting skillit toimii myös D3:ssa



Quote (Rumilus @ 25 Jun 2012 22:10)
Juu barbaarit on kyllä ehkä tän patchin kermaa wizardien kanssa, harva vaan tosin pelaa barbaarilla (DPS) koska vaatii suht kovan gearin että selviää infernolla, onhan noita tankki barbeja pelit täynnä mut niillä nyt ei tee yhtään mitää tässä patchissa, vitun low dps ja varmasti jää jumiin viimeistään Act 3.

Ite alotan just inferno Act 3 (tiedän olen jäljessä, farmaillu hieman gearia ja ny alkaa statitkin näyttää jo hyvältä)


Voin kyllä tulla näyttää miten faceroll Monkilla on vetää :P

Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jun 25 2012 02:50pm
Quote (BebebBurns @ 25 Jun 2012 21:51)
Pari legendaryä hcn normista tippunu tänään, parin viikon tauko tässä ollu, mutta sitä ennen vain kaksi moista. ne tais yleistää noiden tippuvuutta vai hyvä tuuri?



kuulostaa kyllä hauskalta :p


Otin tossa just videota vähän mimmosta sillä on pelata, laitan huomenna kasaan ja juutuubiin. Molten elitet etc, seison vaan keskellä. Butcherissaki oli pari kertaa liekit jalkojen alla.

Dps onki sitten toinen juttu, kamat raavittu kasaan alle miljoonalla yhteensä. Hauska se silti on :D
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jun 25 2012 05:02pm
Quote (CeePee @ Jun 25 2012 08:50pm)
Otin tossa just videota vähän mimmosta sillä on pelata, laitan huomenna kasaan ja juutuubiin. Molten elitet etc, seison vaan keskellä. Butcherissaki oli pari kertaa liekit jalkojen alla.

Dps onki sitten toinen juttu, kamat raavittu kasaan alle miljoonalla yhteensä. Hauska se silti on :D


Eipä nuo butcherin liekit mun barbaariin tee mitään kun on 1.5k LoH, 600 fire res.

Tippuu johonki 10 sekuntiin tuoki paska (40k dps DW, joku 60k+ olis 2H kanssa mut en oo viel oikee oppinu mitää hyvää buildia sille jolla selviäisi A3 :p)
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 26 2012 04:48am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1171819202125Next
Add Reply New Topic New Poll