Quote (MukavaSamu @ 5 Oct 2011 14:33)
no kertokaa niin'Q basics. kertokaa myös onko noi mun JO omistamat kamat ih paskaa vai pärjääkö
niil miten pitkälle?
Kyllä noi on nyt ihan jees, tosin toi acc. charm on iha turha sulla koska siel ei hyödytä muut kuin enchanted effect.
ja toi lvl5 club melkeen turha ostos ku ei oo paljoo parempi dmg ko aikasemmas

seuraavaks vaa sit joku lvl10 50-70ee club ja sit varmaa tarvii ostaa vasta 20/25 ko sul noi low fgs..
sit kannattaa varmaa ostaa jtn str tai dex armoreita kerta sulla ei oo kunnon ee armoreihin varaa
