d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Kalastus
Prev1171819202125Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 17 2011 06:50am
Quote (rumpali @ 17 Jun 2011 15:46)
en tykkää kaloista.

kalat on idiootteja.

;)


On ne kyl tyhmiä. Jäävät koukkuunki ja sillai. Ei mullakaa mitää korttia oo. Vois vaan heittää ilman koukkua kohon järvee ja maata nurtsil. B)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 17 2011 02:06pm
Quote (A2K @ 17 Jun 2011 15:45)
Jokos o sällit käyny uittaa matoa? Kelasin et vois joku päivä liottaa siimaa kans mut en oikeen tiiä et meniskö perus ongelle vai heiluttaisko virveliä.


uistelua oluen kera
Banned
Posts: 4,094
Joined: Sep 25 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 17 2011 02:15pm
Quote (Rzi @ Jun 17 2011 11:06pm)
uistelua oluen kera


olutta ja onkimista se on parempi :)
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jun 17 2011 02:27pm
virvelin heitto on aina yhtä mukavaa b)
Member
Posts: 13,134
Joined: Nov 21 2005
Gold: Locked
Warn: 10%
Jun 17 2011 02:28pm
Vaha o jaany vahaselle ku vapaapaivat on satanu. :mad:
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 17 2011 02:35pm
Quote (WPPK @ 17 Jun 2011 23:15)
olutta ja onkimista se on parempi :)


vittu miten tylsää

Quote (Otho- @ 17 Jun 2011 23:28)
Vaha o jaany vahaselle ku vapaapaivat on satanu. :mad:


hyvin tulee kalaa sillo. varsinki ukkosella

This post was edited by Rzi on Jun 17 2011 02:35pm
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Jun 17 2011 02:51pm
Quote (Rzi @ 17 Jun 2011 23:35)
vittu miten tylsää



hyvin tulee kalaa sillo. varsinki ukkosella


Sateen jälkeen, mo
Member
Posts: 10,242
Joined: Dec 23 2009
Gold: 6.00
Jun 17 2011 03:08pm
Hmm... taidan ehka tuntee sut otho-, naytat jotenki tutulta ja pm mulle sun oikee nimi mhm..

btw ettei taa tulis spammina sain eilen 2 kg 235 g taimenen ja sit 432 g tammukan (muut tammukat oli alle 350 g)
tuli myos yks 3 kg 100 g hauki, kala vaa'alla punnitsin.
nii ja kavin tolos joella saariselalla pain kalassa.

((I can't Fu**ing write a with ' '))

B)

This post was edited by fin_man on Jun 17 2011 03:09pm
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 17 2011 03:25pm
En kalaste.
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Jun 17 2011 03:46pm
Quote (fin_man @ Jun 18 2011 12:08am)
Hmm... taidan ehka tuntee sut otho-, naytat jotenki tutulta ja pm mulle sun oikee nimi mhm..

btw ettei taa tulis spammina sain eilen 2 kg 235 g taimenen ja sit 432 g tammukan (muut tammukat oli alle 350 g)
tuli myos yks 3 kg 100 g hauki, kala vaa'alla punnitsin.
nii ja kavin tolos joella saariselalla pain kalassa.

((I can't Fu**ing write a with ' '))

B)


mitä vittua juuri luin? :huh: ''3kg 100g''
Go Back To Suomi Topic List
Prev1171819202125Next
Add Reply New Topic New Poll