d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hauskat Kuvat -thread
Prev11718192021501Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 2 2009 03:02pm
Quote (Ankeli @ Wed, 2 Sep 2009, 23:22)
http://kuvaton.com/kuvei/just_parking.jpg


:evillol:
Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Sep 3 2009 05:47am
Quote (Ankeli @ Wed, 2 Sep 2009, 23:22)
http://kuvaton.com/kuvei/just_parking.jpg


aika kova :D

parempi lopetus ois olla tits or gtfo
8)

This post was edited by mxO on Sep 3 2009 05:48am
Member
Posts: 24,243
Joined: Oct 22 2006
Gold: 0.00
Sep 3 2009 05:54am
Quote (soppamies @ Wed, 2 Sep 2009, 16:24)
http://i27.tinypic.com/33kznsn.jpg

Tällästä..


REPESIN! :D
Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Sep 3 2009 05:55am
Quote (HardyTarget @ Wed, 2 Sep 2009, 23:07)
Oiskohan tuo jätkä joka kuvaa sen persettä.


ja se mies joka kattoo sitä jätkää joka kuvaa sitä :D
Member
Posts: 13,848
Joined: Dec 3 2008
Gold: 235.00
Sep 3 2009 05:56am
Quote (Ankeli @ Wed, 2 Sep 2009, 23:22)
http://kuvaton.com/kuvei/just_parking.jpg


repesin :D
Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Sep 3 2009 11:12am


tälle hajosin kyl :D D:DA:SDA:DA:S:DSA:DS:SADADSADS:SADSDSA:DSADS:ADS:¤%&I¤¤#LWED:D:D:D:D:D:
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 3 2009 11:24am
Quote (mxO @ Thu, 3 Sep 2009, 20:12)
http://www.explosm.net/db/files/Comics/Rob/drinkingproblem.jpg

tälle hajosin kyl :D D:DA:SDA:DA:S:DSA:DS:SADADSADS:SADSDSA:DSADS:ADS:¤%&I¤¤#LWED:D:D:D:D:D:


Kunno Pikku-Kalle :D
Member
Posts: 947
Joined: Sep 4 2007
Gold: 0.00
Sep 3 2009 11:28am
Quote (MikkoU @ Tue, 11 Aug 2009, 11:05)
eli ns. Topic per hauskat kuvat


Hiär meh startz

€: veikkaan ettei 10% mielestä tää oo hauska mut alotan silti tällä.



tero pitkämäki /fail loma matkal briteis.

This post was edited by lapiosankari on Sep 3 2009 11:28am
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Sep 3 2009 11:31am
Quote (mxO @ Thu, 3 Sep 2009, 20:12)
http://www.explosm.net/db/files/Comics/Rob/drinkingproblem.jpg

tälle hajosin kyl :D D:DA:SDA:DA:S:DSA:DS:SADADSADS:SADSDSA:DSADS:ADS:¤%&I¤¤#LWED:D:D:D:D:D:


lulz 8D
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Sep 3 2009 11:36am
Quote (lapiosankari @ Thu, 3 Sep 2009, 20:28)
tero pitkämäki /fail loma matkal briteis.


Sen keihäs on tehty jäätyneestä kusesta? cool.
Go Back To Suomi Topic List
Prev11718192021501Next
Closed New Topic New Poll