Quote (A2K @ 21 Mar 2014 00:26)
nah. sinne vaan focuksen mattoa joku 60-100kg. hyvä tulee.

(siis ympäri autoa)
sillai saat paljon enemmän painetta. jottei valtaosa paineesta mee pellin pullisteluun
tiedän kyllä että paine karkaa jos ei oo vaimennettu mutta kuten kirjottelin ni menee ajettavuus aivan paskaksi tuon löllön alustan takia
kattelin pelkkiä madallusjousia että ois pikkusen puottanu ja saanu jäykemmäksi mutta hinta alkaen 200e pelkät jouset + kulmiensuuntaus halvimmillaan täällä oulussa 90e ja mitä muuta rahan menoa niissä onki ni yksikertasesti rahat riitä
ja tänään kyllä huomasin että vaimentamisesta ois hyötyä, lunta satoi muutaman sentin autonpäälle ja annoin sen jäätyä siihen ni on siinä iso ero vaimennetulla ja vaimentamattomalla
viimenen palkka tulossa ja se pitäis jakaa kahdelle kuukaudelle ettei tartte sossunluukulle heti mennä koska en tykkää siitä että mun tiliä kytätään
ja tässä nyt on tarkotus saada painetta etupenkeille ja pakko saaha vielä ovet flexaamaan että ne kaverit masentuu ku mulla soi paremmin ku heillä

mitä tässä nyt kaveripiirin laitteistoja ja koteloita katellu ni esim kukaan ei tiedä mikä tarkotus reflexi putkella on, kotelot on ihan täyttä paskaa jostain lastulevystä tehty ja aivan liian ohkasestaki, johdotukset aivan liian pientä, johtojen liitokset on kaikilla mallia karvaperse ja sitte kukaan ei ole koskaan kuullut soittimen tai vahvistimen säröstä
tuossa nyt kaveri osti aika kovan subin mutta hän ei osaa säätää vahvaria, eihän se ole kun lukee maxboom sivustolta ohjeet mutta aina vaan pyydetään minua säätämään. en koskaan ala säätämään muiden laitteistoja koska ne syyttää sitte mua jos jotain hajoaa
Sori avautuminen mutta vituttaa tollanen ku mitään ei viitsitä ite tehdä tai ottaa selvää
This post was edited by Speedparts on Mar 20 2014 06:54pm