d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev1176177178179180210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Mar 19 2014 01:06pm
Naamakirjasta.

Eetu Miettinen

Muistutuksena kaikille iseille ja äideille, että kun teidän pikku kullannuput saa ajokortin ja ootte antamassa sitä uutta mersua isin pikku tytölle, niin kannattaa opettaa sellanen pikkunen asia kun auton tankkaaminen. Tuli tuossa äsken käytyä Siilinjärven Teboililla kun menovesi oli autosta lopussa ja sellanen 18v tyttö oli tankkaamassa isin uutta Passattia. Noh hän sitten oli vähä hermostunu ja vittuuntunu, kun ei osannu ees maksuautomaattia käyttää ja tiuski siinä itekseen. Pitihän se sitten toista auttaa hädässä ja alkaa neuvomaan, kun vielä ite joutu odottamaan sen takana. Noh sitten joutu kaverina aukomaan polttoaineluukun ja sain vaan vittuilua kuulla että "etkö vois vittu vähän nopeempaa aukasta sitä kun on kiire kaverin luokse?" Seuraavaks hän kysy sit, että "mitä näistä letkuista pitää käyttää?" Mä sit kysyin et "onko se bensa-auto?" Vastaus tuli nopeesti: "ootko sä vittu vähä tyhmä? Kaikki autothan toimii bensalla!" Kiersin sen auton taakse ja katoin kun perässä luki TDI -teksti. Herrasmies kun oon niin sanoin sit et "tankkaa siitä pistoolista missä lukee 98E, se käy kaikkiin bensa-autoihin." Siihen kun se tyttö sit jäi tankkaamaan niin toivotin herrasmiehenä hyvät päivänjatkot ja lähin tankkaaman ite ST1:lle.

:D
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Mar 19 2014 02:01pm
Quote (Ankeli @ Mar 19 2014 08:06pm)
Naamakirjasta.

Eetu Miettinen

Muistutuksena kaikille iseille ja äideille, että kun teidän pikku kullannuput saa ajokortin ja ootte antamassa sitä uutta mersua isin pikku tytölle, niin kannattaa opettaa sellanen pikkunen asia kun auton tankkaaminen. Tuli tuossa äsken käytyä Siilinjärven Teboililla kun menovesi oli autosta lopussa ja sellanen 18v tyttö oli tankkaamassa isin uutta Passattia. Noh hän sitten oli vähä hermostunu ja vittuuntunu, kun ei osannu ees maksuautomaattia käyttää ja tiuski siinä itekseen. Pitihän se sitten toista auttaa hädässä ja alkaa neuvomaan, kun vielä ite joutu odottamaan sen takana. Noh sitten joutu kaverina aukomaan polttoaineluukun ja sain vaan vittuilua kuulla että "etkö vois vittu vähän nopeempaa aukasta sitä kun on kiire kaverin luokse?" Seuraavaks hän kysy sit, että "mitä näistä letkuista pitää käyttää?" Mä sit kysyin et "onko se bensa-auto?" Vastaus tuli nopeesti: "ootko sä vittu vähä tyhmä? Kaikki autothan toimii bensalla!" Kiersin sen auton taakse ja katoin kun perässä luki TDI -teksti. Herrasmies kun oon niin sanoin sit et "tankkaa siitä pistoolista missä lukee 98E, se käy kaikkiin bensa-autoihin." Siihen kun se tyttö sit jäi tankkaamaan niin toivotin herrasmiehenä hyvät päivänjatkot ja lähin tankkaaman ite ST1:lle.

:D


itsehän olisin lyöny kiittämätöntä horoo avarilla enneku olisin lähteny pois
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Mar 19 2014 02:15pm
Quote (Ankeli @ 19 Mar 2014 21:06)
Naamakirjasta.

Eetu Miettinen

Muistutuksena kaikille iseille ja äideille, että kun teidän pikku kullannuput saa ajokortin ja ootte antamassa sitä uutta mersua isin pikku tytölle, niin kannattaa opettaa sellanen pikkunen asia kun auton tankkaaminen. Tuli tuossa äsken käytyä Siilinjärven Teboililla kun menovesi oli autosta lopussa ja sellanen 18v tyttö oli tankkaamassa isin uutta Passattia. Noh hän sitten oli vähä hermostunu ja vittuuntunu, kun ei osannu ees maksuautomaattia käyttää ja tiuski siinä itekseen. Pitihän se sitten toista auttaa hädässä ja alkaa neuvomaan, kun vielä ite joutu odottamaan sen takana. Noh sitten joutu kaverina aukomaan polttoaineluukun ja sain vaan vittuilua kuulla että "etkö vois vittu vähän nopeempaa aukasta sitä kun on kiire kaverin luokse?" Seuraavaks hän kysy sit, että "mitä näistä letkuista pitää käyttää?" Mä sit kysyin et "onko se bensa-auto?" Vastaus tuli nopeesti: "ootko sä vittu vähä tyhmä? Kaikki autothan toimii bensalla!" Kiersin sen auton taakse ja katoin kun perässä luki TDI -teksti. Herrasmies kun oon niin sanoin sit et "tankkaa siitä pistoolista missä lukee 98E, se käy kaikkiin bensa-autoihin." Siihen kun se tyttö sit jäi tankkaamaan niin toivotin herrasmiehenä hyvät päivänjatkot ja lähin tankkaaman ite ST1:lle.

:D


:rofl: oikein!
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Mar 19 2014 03:20pm
Quote (Ankeli @ 19 Mar 2014 21:06)
Naamakirjasta.

Eetu Miettinen

Muistutuksena kaikille iseille ja äideille, että kun teidän pikku kullannuput saa ajokortin ja ootte antamassa sitä uutta mersua isin pikku tytölle, niin kannattaa opettaa sellanen pikkunen asia kun auton tankkaaminen. Tuli tuossa äsken käytyä Siilinjärven Teboililla kun menovesi oli autosta lopussa ja sellanen 18v tyttö oli tankkaamassa isin uutta Passattia. Noh hän sitten oli vähä hermostunu ja vittuuntunu, kun ei osannu ees maksuautomaattia käyttää ja tiuski siinä itekseen. Pitihän se sitten toista auttaa hädässä ja alkaa neuvomaan, kun vielä ite joutu odottamaan sen takana. Noh sitten joutu kaverina aukomaan polttoaineluukun ja sain vaan vittuilua kuulla että "etkö vois vittu vähän nopeempaa aukasta sitä kun on kiire kaverin luokse?" Seuraavaks hän kysy sit, että "mitä näistä letkuista pitää käyttää?" Mä sit kysyin et "onko se bensa-auto?" Vastaus tuli nopeesti: "ootko sä vittu vähä tyhmä? Kaikki autothan toimii bensalla!" Kiersin sen auton taakse ja katoin kun perässä luki TDI -teksti. Herrasmies kun oon niin sanoin sit et "tankkaa siitä pistoolista missä lukee 98E, se käy kaikkiin bensa-autoihin." Siihen kun se tyttö sit jäi tankkaamaan niin toivotin herrasmiehenä hyvät päivänjatkot ja lähin tankkaaman ite ST1:lle.

:D


:DDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Mar 19 2014 08:46pm
vois pari ramboo vetästä naamarii ja lähtee töihi lauleskelee/päristelee. meni 15h töitä aika heittämäl eile ku räppäili ja oli energinen / nuokkunen
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Mar 20 2014 08:36am
Quote (Ankeli @ Mar 19 2014 10:06pm)
Naamakirjasta.

Eetu Miettinen

Muistutuksena kaikille iseille ja äideille, että kun teidän pikku kullannuput saa ajokortin ja ootte antamassa sitä uutta mersua isin pikku tytölle, niin kannattaa opettaa sellanen pikkunen asia kun auton tankkaaminen. Tuli tuossa äsken käytyä Siilinjärven Teboililla kun menovesi oli autosta lopussa ja sellanen 18v tyttö oli tankkaamassa isin uutta Passattia. Noh hän sitten oli vähä hermostunu ja vittuuntunu, kun ei osannu ees maksuautomaattia käyttää ja tiuski siinä itekseen. Pitihän se sitten toista auttaa hädässä ja alkaa neuvomaan, kun vielä ite joutu odottamaan sen takana. Noh sitten joutu kaverina aukomaan polttoaineluukun ja sain vaan vittuilua kuulla että "etkö vois vittu vähän nopeempaa aukasta sitä kun on kiire kaverin luokse?" Seuraavaks hän kysy sit, että "mitä näistä letkuista pitää käyttää?" Mä sit kysyin et "onko se bensa-auto?" Vastaus tuli nopeesti: "ootko sä vittu vähä tyhmä? Kaikki autothan toimii bensalla!" Kiersin sen auton taakse ja katoin kun perässä luki TDI -teksti. Herrasmies kun oon niin sanoin sit et "tankkaa siitä pistoolista missä lukee 98E, se käy kaikkiin bensa-autoihin." Siihen kun se tyttö sit jäi tankkaamaan niin toivotin herrasmiehenä hyvät päivänjatkot ja lähin tankkaaman ite ST1:lle.

:D


tämän näin kanssa :D

noin olisin varmaa iteki toiminu tossa tilanteessa...

Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Mar 20 2014 01:00pm
Quote (Ankeli @ 19 Mar 2014 21:06)
Naamakirjasta.

Eetu Miettinen

Muistutuksena kaikille iseille ja äideille, että kun teidän pikku kullannuput saa ajokortin ja ootte antamassa sitä uutta mersua isin pikku tytölle, niin kannattaa opettaa sellanen pikkunen asia kun auton tankkaaminen. Tuli tuossa äsken käytyä Siilinjärven Teboililla kun menovesi oli autosta lopussa ja sellanen 18v tyttö oli tankkaamassa isin uutta Passattia. Noh hän sitten oli vähä hermostunu ja vittuuntunu, kun ei osannu ees maksuautomaattia käyttää ja tiuski siinä itekseen. Pitihän se sitten toista auttaa hädässä ja alkaa neuvomaan, kun vielä ite joutu odottamaan sen takana. Noh sitten joutu kaverina aukomaan polttoaineluukun ja sain vaan vittuilua kuulla että "etkö vois vittu vähän nopeempaa aukasta sitä kun on kiire kaverin luokse?" Seuraavaks hän kysy sit, että "mitä näistä letkuista pitää käyttää?" Mä sit kysyin et "onko se bensa-auto?" Vastaus tuli nopeesti: "ootko sä vittu vähä tyhmä? Kaikki autothan toimii bensalla!" Kiersin sen auton taakse ja katoin kun perässä luki TDI -teksti. Herrasmies kun oon niin sanoin sit et "tankkaa siitä pistoolista missä lukee 98E, se käy kaikkiin bensa-autoihin." Siihen kun se tyttö sit jäi tankkaamaan niin toivotin herrasmiehenä hyvät päivänjatkot ja lähin tankkaaman ite ST1:lle.

:D


oispa ollu hupaisa näky ku tyttö jää tienposkeen miettimää että mitä tapahtu, ja ois kiva nähä tytön isän ilme ku selviää että tyttö tankannu bensaa


joo nyt kävi niin että isoveli tilas mulle toisen tollasen autostudion subin (samanlainen ku entinenki) ja tarkotus ois laittaa kummatki käyttöön
kotelosta tulee suunilleen tommonen makaava ja matala jossa hyödynnetään varapyöräkotelo kuiduttamalla se lasikuidulla
eli foliota pohjalle ja yks kerros tehä valmiiksi ja sitte nostaa autosta kuidutettu osa pois ja tehä loput autotallissa

toivotaan nyt että sitä painetta tulee enemmän että ei oo kesällä niin kuuma ajella ku ei oo tota ilmastointia

tässä kuva minkälainen siitä suurinpiirtein tulee :)



This post was edited by Speedparts on Mar 20 2014 01:05pm
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Mar 20 2014 01:15pm
Quote (Speedparts @ 20 Mar 2014 22:00)
oispa ollu hupaisa näky ku tyttö jää tienposkeen miettimää että mitä tapahtu, ja ois kiva nähä tytön isän ilme ku selviää että tyttö tankannu bensaa


joo nyt kävi niin että isoveli tilas mulle toisen tollasen autostudion subin (samanlainen ku entinenki) ja tarkotus ois laittaa kummatki käyttöön
kotelosta tulee suunilleen tommonen makaava ja matala jossa hyödynnetään varapyöräkotelo kuiduttamalla se lasikuidulla
eli foliota pohjalle ja yks kerros tehä valmiiksi ja sitte nostaa autosta kuidutettu osa pois ja tehä loput autotallissa

toivotaan nyt että sitä painetta tulee enemmän että ei oo kesällä niin kuuma ajella ku ei oo tota ilmastointia

tässä kuva minkälainen siitä suurinpiirtein tulee :)

http://www.xn--lisbassoa-x2aa.fi/wp-content/uploads/2013/08/859568_427007084051808_1657974666_o.jpg


Kyy, se puhelu isille audiona youtubes ois priimaa.

No johan kontissa pomppii, toivotaa ettei rätise ;)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Mar 20 2014 01:31pm
Muista vaimentaa!! Mattoa vitusti luukkuun. Ja kaikkialle muuallekki.
Muute iha jees setuppi
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Mar 20 2014 02:06pm
Quote (A2K @ 20 Mar 2014 21:31)
Muista vaimentaa!! Mattoa vitusti luukkuun. Ja kaikkialle muuallekki.
Muute iha jees setuppi


luukku on jo vaimennettu mutta en mielellään vaimenna enempää ku tulee painoa niin vitusti että menee ajettavuus ku on tuo focuksen vakio alusta Nii perkeleen löysä
oon katellu madallussarjoja mutta ei mulla oo varaa laittaa madalluksia
Go Back To Suomi Topic List
Prev1176177178179180210Next
Add Reply New Topic New Poll