Quote (A2K @ 15 Feb 2014 00:55)

Ja sitten sinne vauhtiosan kysymykseen:
Rasvanpoistajaa sinne kans. Mielummin kuin tinneriä. Mut kai se tinnerikin menee.
Pohjavärillä voi muokata pinnan väriä, mut se riippuu sun tekemistä kerroksista ja niitten paksuuksista, kuinka paljon vaikuttaa.
Pohjamaalin värillä on väliä myös hiottaes jos viel pohjamaaleja tasotat. En tiiä kuinka tarkkaa työtä haluat tehä.
Mielummin monta ohutta kerrosta, ettei tuu valumia. Tottakai voi tehä myös mexikolaisittain ja vetää puolisenttiä sitä maalia pintaan valumista välittämättä. Sit hiot siitä 3milliä vekeen ja kiillotata. En tosin suosittele.
no tarkotus ois tehä sillain että miellyttää omaan silmään, ei priimaa mutta ei nyt mitään paskaakaan
kun oon hionu maalit ja ruosteet pois ni pitääkö mun silottaa sitä millään pakkelilla? ilmeisesti joo jos on epätasainen pinta?
E: olipa taas mahtava ilta :D, kaverin ja isovelin kans huudatettiin musiikkia kilpaa aina puoli biisiä kerralla, välillä soi iskelmä ja kaikennäkönen humppa

välillä taas soi sitä vanhan ajan amispoppia mikä on niin paskalaatusta musiikkia ettei volumet täysillä notkunu akun jännitteet ku 0.1V

3 tuntia huudateltiin ja oisko joku 1tunti yhteensä minä soitellut auto sammuksissa eikä akut näyttäny hiipumisen merkkejä

huomenna soi sitte korvissa ni ei tartte autoon mennä kuunteleen mitään
kyllä se noin 1.6kw alkaa tuntumaan jo kovalta, vielä löytys toinen lankku mitä pitäis kokeilla joka antais sen 2400wrm 1 ohm mutta empä viittis niin palioa tolle subille syöttää ku tehtaan lupaamat tehonkestot on 1500wrm/3000w max mutta jos vaikka kokeilis 1.8-1.9kw
This post was edited by Speedparts on Feb 14 2014 05:13pm