d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev1172173174175176210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Feb 9 2014 08:20am
Quote (Speedparts @ 8 Feb 2014 17:39)
sori kirjotusvirheet, kirjotin puhelimella ni katti muuttu katoksi :D


Vähän kelasinkin, että minkäs firman tehoputki siellä menee putkea pitkin. :rofl:
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Feb 9 2014 01:21pm
Quote (A2K @ 9 Feb 2014 16:20)
Vähän kelasinkin, että minkäs firman tehoputki siellä menee putkea pitkin. :rofl:


noh hinattiin auto pajalle ku ei pysty ite tekemään tuota pakoputkiremppaa loppuun
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Feb 10 2014 06:59am
Quote (Speedparts @ 9 Feb 2014 21:21)
noh hinattiin auto pajalle ku ei pysty ite tekemään tuota pakoputkiremppaa loppuun


ei näköjään mullakaan oo typotonta tekstiä. kattoa pitkin, piti sanoa. :lol:
itellä taas huoltovalot päällä autossa.. ihme paskakasa
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Feb 10 2014 08:43am
Quote (A2K @ 10 Feb 2014 14:59)
ei näköjään mullakaan oo typotonta tekstiä. kattoa pitkin, piti sanoa. :lol:
itellä taas huoltovalot päällä autossa.. ihme paskakasa


oottelen itekki millon syttyy joku valo mittaristoon, joku abs tai ö-paine valo olis kiva
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Feb 10 2014 08:54am
Quote (Speedparts @ 10 Feb 2014 16:43)
oottelen itekki millon syttyy joku valo mittaristoon, joku abs tai ö-paine valo olis kiva


molemmat ihan tuttuja mun kojetaulus.. :p
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Feb 10 2014 09:21am
Quote (Speedparts @ Feb 9 2014 10:21pm)
noh hinattiin auto pajalle ku ei pysty ite tekemään tuota pakoputkiremppaa loppuun


hinasit?

sen takia ettei ollut pakoputkea?

pörinöiden kannsa ois voinu pikkumatkan ajaa!
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Feb 10 2014 10:42am
Quote (rumpali @ 10 Feb 2014 17:21)
hinasit?

sen takia ettei ollut pakoputkea?

pörinöiden kannsa ois voinu pikkumatkan ajaa!


joo eipä tuota ollu ku 1km matkaa pajalle, mutta ku katti oli kiinni vaan yhellä mustekalalla ni se ois vaa sulanu ja katti tippunu tielle
enkä jaksanu alkaa enää mitää rautalankavirityksiä tuossa loska paskassa tekemään
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Feb 11 2014 01:04pm
auto tai voiko tätä nyt autoksi sanoa ku porsii koko ajan jostain niin haettu pajalta ja pakoputki kokonaisuudessaan vaihdettu

mukavan hiljanen on nyt :) voimaaki tuli huomattavasti näin persdynolla mitattuna koska nyt ei vuoda mistään ja ei oo karstaa, eipä se entinenkään putki kovin karstanen ollu ku viimestä änäriä katto sisäpuolelta ni oli ihan kirkas

rahaa palo ihan kiitettävästi mutta homma on hoidettu ja tunne arvoa lisätty. FOORT <3

nii ja jäi se kytkinremppa tekemättä ku ei ollu rahaA enää teettää sitä nyt, joten ehkä ens tai seuraavassa kuussa

This post was edited by Speedparts on Feb 11 2014 01:04pm
Member
Posts: 4,670
Joined: Nov 4 2005
Gold: 81.00
Feb 13 2014 01:03pm
Quote (A2K @ Feb 8 2014 06:07am)
En tarvi kenenkään pilaamaa autoa.
Kiitti, mut ei kiitti.
Ostan vaan vakioita autoja, tai nimekkäiden henkilöiden laittamia.
Evo kaupat kaatu. Siinä ilmeni kaikkea jännittävää, mitä en nyt tässä ala kertomaan. Harmi. Oli ainoa laatuaan muuten.


Jotain varmarievoa käyny kattomassa.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Feb 13 2014 01:59pm
Eli nyt ne jotka tietää auton maalauksesta ja pienien ruostekohtien korjaamisesta vois vähän kertoa mitä pitää tehä

Eli maalia on lähteny oven alareunasta ja aika paljon siitä helmapalkista, sitä on näköjään joku joskus maalaillu mutta huonolla tuloksella ku ei ole edes pohjamaalia pistetty

ruosteet kyllä lähtee rälläkällä jossa lamelli laikka että se on helppo homma

Eli ekana hion ruosteet ja entiset maalit pois, millä puhistan pinnasta pölyt ja paskat hionnan jälkeen? pesenkä vaan vedellä vai millä?

minkälaista pohjamaalia pitäis olla? kattokaa motonetin sivulta joku koska en nyt jaksa mistään maalikaupasta lähtä hakemaan ``laatua rahalla`` vaan mulle kelpaa se halvempikin vaihtoehto (auton väri on kirkkaan punainen)

maalitkin varmaan haen motonetistä jos vaan löytyy värikoodille sopiva sieltä (paukkupullolla maalaan koska ei ole ruiskua, enkä osais muutenkaan ruiskulla maalata)

montako kerrosta vedän pohjamaalia ja värimaalia

valottakaa mulle nyt vähän mitä pitää tehdä.

ja joo en mene mihinkään pesukinnas foorumille kyseleen koska tarvitsen siihen sanakirjan koska ne puhuu niin ammattikieltä siellä että en saa siitä mitään selvää
Go Back To Suomi Topic List
Prev1172173174175176210Next
Add Reply New Topic New Poll