auto tai voiko tätä nyt autoksi sanoa ku porsii koko ajan jostain niin haettu pajalta ja pakoputki kokonaisuudessaan vaihdettu
mukavan hiljanen on nyt

voimaaki tuli huomattavasti näin persdynolla mitattuna koska nyt ei vuoda mistään ja ei oo karstaa, eipä se entinenkään putki kovin karstanen ollu ku viimestä änäriä katto sisäpuolelta ni oli ihan kirkas
rahaa palo ihan kiitettävästi mutta homma on hoidettu ja tunne arvoa lisätty. FOORT

nii ja jäi se kytkinremppa tekemättä ku ei ollu rahaA enää teettää sitä nyt, joten ehkä ens tai seuraavassa kuussa
This post was edited by Speedparts on Feb 11 2014 01:04pm