ja taas ois remonttia tiedossa voortissa
pakoputki poikki jostain auton keskikohalta, noh odotettavissahan tämä oliki nimittäin oon aivan varma että on alkuperäinen putki joten vaihtoon menee koko putkisto katilta taaksepäin
about 130e tulee maksamaan kaikkien klemmareiden sun muiden kans
huomenna pitäis aamulla hakea putkisto paikallisesta motonetistä ja toivoa että kukaan ei ehi ennen mua koska on vaan 1 kpl hyllyssä

ja vielä pitäis huomisen aikana vaihtaakkin sen tai no saa se mennä sunnuntainki puolelle jos tulee ongelmia
tiistaina ois sit toi kytkinremppa tutun pajalla ja en kyllä yhtään tiiä paljon tulee maksamaan työt, osat ostin jo pari vk sit ku oli ylimäärästä rahaa
nyt sit vaan aletaan oottaan seuraavaa ongelmaa, hmmz mikähän se vois olla? kuulostasko joku männän halkeaminen tai jakopään pettäminen (jakopääremppa on kyllä tehty 20tkm sitte) mut kaikki on mahdollista ku autoista kyse