d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev1171172173174175210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 29 2014 09:09pm
ite aattelin vaihtaa ton hellaflush turboastran pois nyt piakkoin.
tulis tilalle evo9 mitsu. :blush:
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jan 30 2014 08:10am
Quote (A2K @ Jan 30 2014 06:09am)
ite aattelin vaihtaa ton hellaflush turboastran pois nyt piakkoin.
tulis tilalle evo9 mitsu. :blush:


:rolleyes:

jos laitat sen nettiautoo opelin nääs myyntiin ni pistä tänne linkki ni näytän sen mun kaverille.

iha opel kaheli
Member
Posts: 4,670
Joined: Nov 4 2005
Gold: 81.00
Jan 30 2014 12:09pm
Ostakaa multa s14:nen pois. Perusvireil jne.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 30 2014 02:00pm
Quote (rumpali @ 30 Jan 2014 16:10)
:rolleyes:

jos laitat sen nettiautoo opelin nääs myyntiin ni pistä tänne linkki ni näytän sen mun kaverille.

iha opel kaheli


saatan laittaakki. se tosin voi mennä vaihossa. mut jos joku siitä tarjoo tarpeeks käteisellä, niin kyllähän se suoraan menee tietenkin
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Feb 7 2014 04:38pm
ja taas ois remonttia tiedossa voortissa

pakoputki poikki jostain auton keskikohalta, noh odotettavissahan tämä oliki nimittäin oon aivan varma että on alkuperäinen putki joten vaihtoon menee koko putkisto katilta taaksepäin

about 130e tulee maksamaan kaikkien klemmareiden sun muiden kans

huomenna pitäis aamulla hakea putkisto paikallisesta motonetistä ja toivoa että kukaan ei ehi ennen mua koska on vaan 1 kpl hyllyssä :D ja vielä pitäis huomisen aikana vaihtaakkin sen tai no saa se mennä sunnuntainki puolelle jos tulee ongelmia

tiistaina ois sit toi kytkinremppa tutun pajalla ja en kyllä yhtään tiiä paljon tulee maksamaan työt, osat ostin jo pari vk sit ku oli ylimäärästä rahaa

nyt sit vaan aletaan oottaan seuraavaa ongelmaa, hmmz mikähän se vois olla? kuulostasko joku männän halkeaminen tai jakopään pettäminen (jakopääremppa on kyllä tehty 20tkm sitte) mut kaikki on mahdollista ku autoista kyse
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Feb 8 2014 12:07am
Quote (Neegah @ 30 Jan 2014 20:09)
Ostakaa multa s14:nen pois. Perusvireil jne.


En tarvi kenenkään pilaamaa autoa.
Kiitti, mut ei kiitti.
Ostan vaan vakioita autoja, tai nimekkäiden henkilöiden laittamia.
Evo kaupat kaatu. Siinä ilmeni kaikkea jännittävää, mitä en nyt tässä ala kertomaan. Harmi. Oli ainoa laatuaan muuten.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Feb 8 2014 06:40am
aamukahvi pärisee
maha ja suoli pörisee
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Feb 8 2014 08:53am
Ja vituikshan Se meni, pakosarjan jälkeen tulee jousto joka aivan säpäleinä, katon toinen kannatin rauta on irti poikki, katosta jatkuu tollanen puolen metrin mittainen putki joka aivan mätä, eli auto pajalle ja vitusti rahaa palamaan

nyt vituttaa ja rankasti!

Nii ja koko pakoputkisto oli täynnä muita saatanan hernepurkki patentteja
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Feb 8 2014 09:32am
:rofl:

tuon takia en osta muiden "virittämiä" autoja :lol:
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Feb 8 2014 09:39am
Quote (Speedparts @ 8 Feb 2014 16:53)
Ja vituikshan Se meni, pakosarjan jälkeen tulee jousto joka aivan säpäleinä, katon toinen kannatin rauta on irti poikki, katosta jatkuu tollanen puolen metrin mittainen putki joka aivan mätä, eli auto pajalle ja vitusti rahaa palamaan

nyt vituttaa ja rankasti!

Nii ja koko pakoputkisto oli täynnä muita saatanan hernepurkki patentteja


sori kirjotusvirheet, kirjotin puhelimella ni katti muuttu katoksi :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev1171172173174175210Next
Add Reply New Topic New Poll