d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev1169170171172173210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 13 2014 09:10pm
siinä on sitä voiman paskoo
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jan 18 2014 07:26pm
kylki eellä!! B)
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 18 2014 10:17pm
B)
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jan 24 2014 03:33pm
nyt sitte saatana lasahti bensapumppu!!! :fume:

ai vittu tätä meikäläise tuuria näitte kans!! :mad:

nooh huomena haettava uus pumppu ja laittaa auto käymää..

sitte meneeki lauantai-ilta kaljotellessa kyllä.

This post was edited by rumpali on Jan 24 2014 03:34pm
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Jan 24 2014 04:30pm
nyt sitte saatana lasahti rekisterikilpi

ai vittu tätä meikäläise tuuria näitte kans!!

noo maanantaina tilaamaan uus :D :D

ihmettelen vaan ku subi on eteenpäin suunnattu eli suoraan hyttiin ja selkänojat käännetty aina ennen huudatusta :D

E: unohtu kuva



This post was edited by Speedparts on Jan 24 2014 04:33pm
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jan 24 2014 05:52pm
Quote (Speedparts @ Jan 25 2014 01:30am)
nyt sitte saatana lasahti rekisterikilpi

ai vittu tätä meikäläise tuuria näitte kans!!

noo maanantaina tilaamaan uus :D :D

ihmettelen vaan ku subi on eteenpäin suunnattu eli suoraan hyttiin ja selkänojat käännetty aina ennen huudatusta :D

E: unohtu kuva

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/577/97j7.jpg


:angry:
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jan 27 2014 01:26pm
ny on bensapumppu vaihettuna ja kyllä toi vanha oli vissii jo melkosen väljäks päässy ku tuntuu taas et ois enempi vähäse voimaa :)

kelpaa taas mennä kylki eellä
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Jan 27 2014 02:03pm
Quote (rumpali @ 27 Jan 2014 21:26)
ny on bensapumppu vaihettuna ja kyllä toi vanha oli vissii jo melkosen väljäks päässy ku tuntuu taas et ois enempi vähäse voimaa :)

kelpaa taas mennä kylki eellä


hyvä hyvä :D muista varoa tolppia :)

nyt ois itellä kytkinlevy, paineasetelma, laakeri ja työsylinteri hommattu ja korjaamo aikaki tilattu. Koittaa jos tulis mukavempi kytkin ku nyt on sellanen liipasin että ottaa vasta ihan ylhäällä ja hankala lähtä sutimatta liikennevaloista

mitä muuten porukka veikkais ku tuntuu tuo auto vaeltavan aika pahasti että menee vähän minne sattuu

koiranluut, pallonivelet ja raidentangon päät on vaihettu ja tän jälkeen käytetty nelipyöräsuuntautuksessa, tosi hyvä oli ajaa säädön jälkeen mutta nyt alkanu menee minne sattuu, eli oisko tukivarren puslat ku niitä ei oo vielä vaihettu
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Jan 28 2014 02:34pm
vedän himas etukäteen
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 28 2014 02:39pm
Sulla jotku japanikitkat alla ?

e: vedin just äske kätee, tekee kyl höpöö-

This post was edited by Ankeli on Jan 28 2014 02:39pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1169170171172173210Next
Add Reply New Topic New Poll