Quote (rumpali @ 27 Jan 2014 21:26)
ny on bensapumppu vaihettuna ja kyllä toi vanha oli vissii jo melkosen väljäks päässy ku tuntuu taas et ois enempi vähäse voimaa

kelpaa taas mennä kylki eellä
hyvä hyvä

muista varoa tolppia

nyt ois itellä kytkinlevy, paineasetelma, laakeri ja työsylinteri hommattu ja korjaamo aikaki tilattu. Koittaa jos tulis mukavempi kytkin ku nyt on sellanen liipasin että ottaa vasta ihan ylhäällä ja hankala lähtä sutimatta liikennevaloista
mitä muuten porukka veikkais ku tuntuu tuo auto vaeltavan aika pahasti että menee vähän minne sattuu
koiranluut, pallonivelet ja raidentangon päät on vaihettu ja tän jälkeen käytetty nelipyöräsuuntautuksessa, tosi hyvä oli ajaa säädön jälkeen mutta nyt alkanu menee minne sattuu, eli oisko tukivarren puslat ku niitä ei oo vielä vaihettu