>Pelaa hakkerin kanssa
>Kuole, spawnaa chernon ja elektron välisessä kylässä, löydä sieltä ystävällinen pelaaja
>Hakkeri teleporttaa meitin luo, spawnaa katumaasturin
>Swag 5/5
>Uusi kaveri pyytää josko sen kaverit pääsis mukaan, käy noukkimassa väkeä rannikolta vitun tacticoolin mustan katumaasturin kanssa
>Ajele pitkin ja poikin kyliä
>Hylkää maasturi, hakkeri spawnaa helikopterin
>Lennätetään kaverukset pohjoiseen jossa on legit Ural, autetaan poikia laittamalla se ajokuntoon ja pikkasen aseita yms mukaan
>Jättäkää suu ammollaan olevat ukot uuden autosan kera omia seikkailuja etsimään, lentäkää auringonlaskuun
Mikä tämä lämmin ja pörröinen tunne sisälläni on? Sori vaan, kuva on vähän huono.
