d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev1161718192041Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 10 2012 05:24am
ihan kiva heli: 3 X FN FAL + kudit jokaseen :D yhden otin talteen + mags. noita varmaan joku tarttee ja vois saada vaihossa ihan kelpo kamaa.
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 10 2012 05:37am
Quote (peterpants @ 10 Aug 2012 11:24)
Pääseeks sellasii kyytiinkää mitä ei oo korjattu?
Ei rullalla tullu ku save atv :x


Siihen pitäis tulla ihan Get in ATV as Driver tjsp. Jotta lähtee liikkeelle niin tarvii vähintään kaikki pyörät ja bensaa. Muista ei niin väliä, hull ja engine voi olla punasella, samoin fueltank mutta silloin vuotaa bensaa.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 10 2012 09:45am
ihan hyvä 5/5

kaveri tarjos röllipuvun ja nvg. nyt vois mennä hunttaan porukkaa.
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 10 2012 10:01am
>Pelaa hakkerin kanssa
>Kuole, spawnaa chernon ja elektron välisessä kylässä, löydä sieltä ystävällinen pelaaja
>Hakkeri teleporttaa meitin luo, spawnaa katumaasturin
>Swag 5/5
>Uusi kaveri pyytää josko sen kaverit pääsis mukaan, käy noukkimassa väkeä rannikolta vitun tacticoolin mustan katumaasturin kanssa
>Ajele pitkin ja poikin kyliä
>Hylkää maasturi, hakkeri spawnaa helikopterin
>Lennätetään kaverukset pohjoiseen jossa on legit Ural, autetaan poikia laittamalla se ajokuntoon ja pikkasen aseita yms mukaan
>Jättäkää suu ammollaan olevat ukot uuden autosan kera omia seikkailuja etsimään, lentäkää auringonlaskuun

Mikä tämä lämmin ja pörröinen tunne sisälläni on? Sori vaan, kuva on vähän huono.

Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 10 2012 01:44pm
pitäs taas alottaa, koha löytäis jotai aseita alkuun ni jaksais tosissaa taas koittaa selviytyy
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 10 2012 01:46pm
Quote (peterpants @ Aug 10 2012 10:44pm)
pitäs taas alottaa, koha löytäis jotai aseita alkuun ni jaksais tosissaa taas koittaa selviytyy


aseitahan nyt löytyy joka helvetin kolosta, ruuasta ja juomasta on eniten puutetta
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 10 2012 01:47pm
Quote (OjjiLol @ 10 Aug 2012 22:46)
aseitahan nyt löytyy joka helvetin kolosta, ruuasta ja juomasta on eniten puutetta


korjaan, jotain hyödyllisii aseita :)

pitäs jaksaa ak hakee lentokentältä
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 10 2012 01:48pm
Quote (peterpants @ Aug 10 2012 10:47pm)
korjaan, jotain hyödyllisii aseita :)

pitäs jaksaa ak hakee lentokentältä


deer standeja on joka puolella, ja sielt löytyy hyvin aseita

http://dayzdb.com/map#3.030.110 esim tosta mapista näkyy spawnit
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 11 2012 03:50pm
Meni NWAF raidi vähän ketuilleen.

humanity, check it B)

Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 11 2012 03:51pm
vähäkö mää tahon tän pelinnnnnnnnnn :D

missä meijän standalone on!?

edit: onko beta vieläkään smuutti?

This post was edited by hiivahirvio on Aug 11 2012 03:52pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1161718192041Next
Add Reply New Topic New Poll