Quote (HardyTarget @ 20 Sep 2012 22:09)
Heittäkääs joku sitten kommenttia millanen se on.
Vois harkita ostaa.
hitto otanpa ens boss fightista screenshottei etc
iha jees meno vaika polakkie kans vetelen
en oo tosi skillannu viel yhtää charaa ku säästän pisteitä, leechannu vaa XD
13 lvl hittas justii
This post was edited by Affii on Sep 20 2012 01:22pm