d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuntosali
Prev1161718192029Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,147
Joined: Mar 19 2011
Gold: 3,323.51
Feb 26 2012 01:35am
Jaksa maksaa semmosesta mitä voi tehä ihan himassaki D: Sitte vielä se, että jos teette oikeesti 20 vuotta noita samoi liikkeitä isoil painoil ni nivelet o vanhana paskana.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Feb 26 2012 09:10am
Quote (Artus @ 25 Feb 2012 00:42)
pitäis vissii sit hankkia noihin erikseen 5 kg levyjä... ellei siihen mahu joku 8x2,5? :lol:

vielä ei 20 mene mut ei siihen kauaa mee nii ostan samantien vähä strongimman setin.

onkohan nois joku standardikoko tossa käsipainon painojen reiän suuruudes.. :o


€: löysin 46e 15 kg ja siihen lisälevy 5 kg á 14e

muutenki lähellä nii just passeli

menis kyllä 4x 2.5kiloset molemmille puolile
siis et 8x 2.5 yht. mut to itse tanko kai painaa 2 kiloa

This post was edited by Napi on Feb 26 2012 09:10am
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Feb 26 2012 03:11pm
Quote (Napi @ 26 Feb 2012 17:10)
menis kyllä 4x 2.5kiloset molemmille puolile
siis et 8x 2.5 yht. mut to itse tanko kai painaa 2 kiloa


nii no halvemmaks tulee jos on 5+5 ja 2,5*4

täytyy kattella, vois men huomen ostaa kun toi 46e on parin kilsan pääs
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Feb 26 2012 07:32pm
Quote (Artus @ 26 Feb 2012 23:11)
nii no halvemmaks tulee jos on 5+5 ja 2,5*4

täytyy kattella, vois men huomen ostaa kun toi 46e on parin kilsan pääs


SINUNA NOSTELISI PELKKÄÄ TANKOA ETTEI PAIKAT HAJOA
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Feb 27 2012 09:41am
Quote (konra @ 26 Feb 2012 09:35)
Jaksa maksaa semmosesta mitä voi tehä ihan himassaki D: Sitte vielä se, että jos teette oikeesti 20 vuotta noita samoi liikkeitä isoil painoil ni nivelet o vanhana paskana.


Ei sulla nivelet siinä mene, päinvastoin kun vahvistat lihaksia niin ne tukee niveliä paremmin.

Oli tuossa abiristeilyt ynnä muut hässäkät niin viikon salitauko oli pidettävä viel sen myllytyksen jälkeen.. Tänää ku menin nii ei helkkari oli vaikeeta. :(

Loppuviikosta voisin päivittää sarjat ruokavaliot ym. tänneki, jos jotain kiinnostaa.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 27 2012 09:46am
Quote (KUF @ 27 Feb 2012 03:32)
SINUNA NOSTELISI PELKKÄÄ TANKOA ETTEI PAIKAT HAJOA


nohnoh
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Feb 27 2012 10:31am
Quote (KUF @ 27 Feb 2012 03:32)
SINUNA NOSTELISI PELKKÄÄ TANKOA ETTEI PAIKAT HAJOA


t4i, voit poistua
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Feb 29 2012 03:53am
Jos tänään menis se 6x85 penassa :)
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Mar 6 2012 03:07am
Pistetään nyt tänneki päivitystä..

Hauiskääntö 22,5kg (2sarjaa, 10toistoa)
"21" 10kg käsipainoilla (tehdään hauiskääntöä siis sillein, että ekana alhaalta käännetään 90 asteen kulmaan 7 kertaa, sitten keskeltä ylös 7 kertaa, sitten vielä lopuks alhaalta ylös 7kertaa (sekavasti selitetty ehkä..) ,2 sarjaa)
Ristitalja 30kg (2 sarjaa, 10toistoa)
Ojentajat 20kg kahvalla (2sarjaa, 10toistoa)
Ojentajat 40kg köydellä (2sarjaa, 10toistoa)
Alatalja 120kg (2sarjaa, 10toistoa)
Ylätalja 112,5kg (2sarjaa,10toistoa)
(Vatsoja vatsoja vatsoja.. Kepillä,levypainolla ja vatsarutistuslaitteella maksimaalinen määrä mitä jaksaa kaks kertaa viikossa)
(Selkiä 60-80 kaks kertaa viikossa)
Pystypenkki 35kg (2sarjaa, 10toistoa /käsi)
Vipareita laitteella 60kg (2sarjaa, 10toistoa)

173cm/83kg mitat tällähetkel, tulokset ei paljoa nouse koska painonpudotus käynnissä.

Member
Posts: 12,566
Joined: Sep 15 2009
Gold: 0.00
Mar 7 2012 01:10pm
Tietääkö kukaan, mistä saa ostettua magnesiumkarbonaattijauhetta tai -paloja ("chalk", en tiedä kuin aineen nimeä suomeksi) pitoa varten, ja jos kyllä niin hintojakin ois kiva tietää.

Pääkaupunkiseutu, ei tilaustuotteita mielellään.

This post was edited by sevlo on Mar 7 2012 01:15pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1161718192029Next
Add Reply New Topic New Poll