tuli väsättyä sellane vihiree thai curry med kana und zääsmin riisi

eli räplää kaupast pussin sitä Green Thai Curry joohetta, 400ml kookosmaitoo, 300-400g kanaa, paketin jasmin riisiä ja rookakeremaa..
heittää kanat kuumalle pannulle, heittää kookosmaidot seinään, ruokakermat uunissa jasmin riisin kanssa ja Curry jauhe lautaselle ja päätä jääkaapin oven väliin
sit hyppää ikkunast pää eeltä ja kerien laskeutuu lähimmälle parkkipaikalle, sit ottaa kaapist eiliset kananmunat ja linkoo ne naapurin parvekkeelle ja ottaa housut pois ja juoksee maratoonin mäkkärin autokaistaa ympäri
tilaa Big Macin ja työntää sen perseeseen samalla ko hakkaa munalla lyhtypylvästä