d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva - Tv-sarja Topic > Keskustelua Viimeksi Nähdyistä Moisista
Prev1161718
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Mar 14 2011 04:31pm
Quote (Saimoz @ 15 Mar 2011 00:25)
Tuolla meinaat Primeriä?

Mutta kyllä, leffaa ei kannata ainakaan suomisubeilla katsoa. Tuohon leffaan pitää oikeasti käyttää aikaa ja miettiä jos siitä meinaa jotain saada irti.
Hauskaahan on myös se, että se on tehty ~7000$ budjetilla.
Elokuvahan kertoo siis aikamatkustuksen tahattomasta keksimisestä ja vaatii katsojalta jonkinmoista älliä päähän tajutakseen mitä tapahtuu.


Onx tuossa sitten ihan "looginen" (Ratkottavissa) loppu vai kiteytyykö katsojan tulkinnan varaisesti ?

e: Vituttaa sellaset et seuraat 1,5h Tarkkana sit lopussa odottaa joQ Mind fuck et tulkitse ite.

This post was edited by Ankeli on Mar 14 2011 04:33pm
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Mar 14 2011 04:41pm
Quote (Ankeli @ 15 Mar 2011 01:31)
Onx tuossa sitten ihan "looginen" (Ratkottavissa) loppu vai kiteytyykö katsojan tulkinnan varaisesti ?

e: Vituttaa sellaset et seuraat 1,5h Tarkkana sit lopussa odottaa joQ Mind fuck et tulkitse ite.


Kaiken oleellisen voi ratkaista, mutta elokuvassa on myös semmoisia asioita mitä ei selitetä tai jätetään katsojalle itselle mietittäväksi.
Kuten jo sanoin, elokuvaa ei ole helppo katsoa, vaan siinä on paljon ymmärrettävää.
Aikamatkailu ei ole ihan helpoin aihe, varsinkaan kun elokuvan tekijä ei ole tehnyt siitä mitään "simplified" versiota, mikä olisi helpompi ymmärtää.

En usko, että leffasta saa mitenkään kaikkea irti ensimmäisellä kerralla ellei ole savantti.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Mar 14 2011 05:02pm
Quote (Saimoz @ 15 Mar 2011 00:41)
Kaiken oleellisen voi ratkaista, mutta elokuvassa on myös semmoisia asioita mitä ei selitetä tai jätetään katsojalle itselle mietittäväksi.
Kuten jo sanoin, elokuvaa ei ole helppo katsoa, vaan siinä on paljon ymmärrettävää.
Aikamatkailu ei ole ihan helpoin aihe, varsinkaan kun elokuvan tekijä ei ole tehnyt siitä mitään "simplified" versiota, mikä olisi helpompi ymmärtää.

En usko, että leffasta saa mitenkään kaikkea irti ensimmäisellä kerralla ellei ole savantti.


Eli siinä siis on looginen päätelmä eikä vain hajanaisia scenejä mistä ite muokkaa mieleisensä, pitää sit katsastaaa kyseinen leffa.
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Mar 14 2011 05:04pm
Quote (Ankeli @ 15 Mar 2011 02:02)
Eli siinä siis on looginen päätelmä eikä vain hajanaisia scenejä mistä ite muokkaa mieleisensä, pitää sit katsastaaa kyseinen leffa.


Kyllä.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Mar 16 2011 10:00am
the man from nowhere (ajeossi)
oli muute hyvä raina
http://www.imdb.com/title/tt1527788/
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 4 2011 10:47am
Quote (Rzi @ 16 Mar 2011 19:00)
the man from nowhere (ajeossi)
oli muute hyvä raina
http://www.imdb.com/title/tt1527788/


jep
Go Back To Suomi Topic List
Prev1161718
Closed New Topic New Poll