Quote (ambid @ Sun, 23 Aug 2009, 01:31)
Mallia p.p.l.s.p.j.t? aka pussi päähän, läppäri selän päälle ja takaapäin.
Jos tosissaan ollaan niin eipä tuon naamassa mitään vikaa ole, ihan nätin näkönen.
vouch
Quote (Rzi @ Sun, 23 Aug 2009, 01:41)
ei oo yhtä nätti ku sigissäs

lol
melodica > puna-kusenkelta-huiksinen hutsu