d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Anteeksi Käytöstapani > Pakko Saada Mielipide
Prev1161718192023Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 22 2009 04:41pm
Quote (ambid @ Sun, 23 Aug 2009, 01:31)
Mallia p.p.l.s.p.j.t? aka pussi päähän, läppäri selän päälle ja takaapäin.

Jos tosissaan ollaan niin eipä tuon naamassa mitään vikaa ole, ihan nätin näkönen.


ei oo yhtä nätti ku sigissäs :drool:
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Aug 22 2009 04:43pm
Quote (ambid @ Sun, 23 Aug 2009, 01:31)
Mallia p.p.l.s.p.j.t? aka pussi päähän, läppäri selän päälle ja takaapäin.

Jos tosissaan ollaan niin eipä tuon naamassa mitään vikaa ole, ihan nätin näkönen.


vouch

Quote (Rzi @ Sun, 23 Aug 2009, 01:41)
ei oo yhtä nätti ku sigissäs  :drool:


lol

melodica > puna-kusenkelta-huiksinen hutsu
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 22 2009 04:44pm
Quote (MikkoU @ Sun, 23 Aug 2009, 01:43)
vouch



lol

melodica > puna-kusenkelta-huiksinen hutsu


NOT! STFU! hieno iskurepliikki taas btw

This post was edited by Rzi on Aug 22 2009 04:46pm
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Aug 22 2009 04:45pm
Quote (Rzi @ Sun, 23 Aug 2009, 01:44)
NOT STFU


Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 22 2009 04:47pm
Quote (MikkoU @ Sun, 23 Aug 2009, 01:45)
http://img2.abload.de/img/meganfoxtransformersdqu1.jpg


ei se ny nii kuuma oo. mielummi hailey :D
Member
Posts: 9,466
Joined: Jun 30 2006
Gold: 3.36
Aug 22 2009 04:57pm
No onhan se nyt kaunis nainen ton kuvansa perusteella (melodica siis), muusta ei sitten tiedäkkään ku ei oo tavannu.

Muut kommentit voipi sit jättää ilman henk.koht. kokemuksii ;|
Member
Posts: 399
Joined: Jul 2 2009
Gold: 0.00
Aug 22 2009 05:02pm
Quote (MikkoU @ Sun, Aug 23 2009, 01:43am)
vouch



lol

melodica > puna-kusenkelta-huiksinen hutsu


kaunis sää tänään
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Aug 22 2009 05:20pm
Quote (MikkoU @ Sun, Aug 23 2009, 12:43am)


melodica > puna-kusenkelta-huiksinen hutsu


Hayley > kaikki, tästä ei keskustella.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 22 2009 05:20pm
Quote (ambid @ Sun, 23 Aug 2009, 02:20)
Hayley > kaikki, tästä ei keskustella.


:)
Member
Posts: 13,630
Joined: Oct 21 2007
Gold: 5,000.00
Aug 22 2009 05:34pm
Vote'd "Jos maksettais"
Go Back To Suomi Topic List
Prev1161718192023Next
Closed New Topic New Poll