Quote (Kodekit @ Wed, 8 Oct 2008, 16:14)
True.
Mut onse aika häröö jos joku vuoristorata kiihtyy 0-200km/h nopeemmin ku F1 auto?
Muistaakseni vuoristoradassa saattaa olla vähän erilaiset voimanlähteet ku F1:ssä? '-.-
Esim hydraulit joissa on "hieman" enemmän vääntöä kun formulan bensakoneessa, jonka rakentamiseen ja tilavuuksiin on tiukat säännöt.
En mä siinä mitään häröö nää...