d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Pääkaupunkiseutulaiset
Prev1161718192025Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,932
Joined: Nov 8 2006
Gold: 406.00
Oct 8 2008 06:11am
Quote (zirmin @ Wed, Oct 8 2008, 01:01pm)
Noniin. Tossa laitteessa?

Ya sure.

Huomaa muuten, kun kirjotin vielä erikseen että muu maalaisväki jääkää pois tästä topicista pois niin pakkohan teidän oli tänne tulla ulisemaan.
Tarkoittaneen että olette hitusen kateellisia ja haluaisitte kovasti itsekkin asua Helsingissä / pääkaupungiseudulla.


sarkasmii ohmy.gif?
Banned
Posts: 6,953
Joined: May 15 2008
Gold: 1.00
Warn: 70%
Oct 8 2008 06:43am
Quote (Kodekit @ Tue, Oct 7 2008, 10:19pm)
Eiköhän hesa voita senki kilpailun et kui mones raflas saa polttaa sisäl? -.-


no jos vedetään prosentteina ni "hesa" varmaa häviäis,
veljeni joka asuu stadissa sanoo aina että juntit sanoo heslkinkiä hesaksi
Banned
Posts: 6,953
Joined: May 15 2008
Gold: 1.00
Warn: 70%
Oct 8 2008 06:45am
Quote (HardyTarget @ Tue, Oct 7 2008, 10:43pm)
Eikä lumilinnaa


eikä hiekkalinnaa :>
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Oct 8 2008 06:46am
Quote (luigi637 @ Wed, 8 Oct 2008, 15:43)
no jos vedetään prosentteina ni "hesa" varmaa häviäis,
veljeni joka asuu stadissa sanoo aina että juntit sanoo heslkinkiä hesaksi


Voin myös sanoa "stadi" jos se on aiheellista. Np, tartu vain jokaiseen sanaan smile.gif

Joo kyl varmasti, johtunee siitä et siel lpr:s on niin paljon vähemmän kuppiloita verrattuna stadiin.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 8 2008 06:52am
Quote (Kodekit @ Wed, 8 Oct 2008, 02:53)
Jep ja kiihtyy olikse 3sec. Nopeemmin ku F1 tongue.gif


En oo ihan varma mut muistaakseni avaruussukkulaki kiihtyy formulaa nopeemmin... huh.gif
ja ofc mun Datsun.
Member
Posts: 9,739
Joined: Dec 20 2007
Gold: 0.00
Oct 8 2008 06:56am
Quote (Rupsu @ Wed, 8 Oct 2008, 15:52)
En oo ihan varma mut muistaakseni avaruussukkulaki kiihtyy formulaa nopeemmin... huh.gif
ja ofc mun Datsun.


Jopo jättää tosin datsunki
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Oct 8 2008 07:14am
Quote (zirmin @ Wed, 8 Oct 2008, 15:56)
Jopo jättää tosin datsunki


True.

Mut onse aika häröö jos joku vuoristorata kiihtyy 0-200km/h nopeemmin ku F1 auto?
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Oct 8 2008 07:17am
Quote (Kodekit @ Wed, 8 Oct 2008, 15:46)
Voin myös sanoa "stadi" jos se on aiheellista. Np, tartu vain jokaiseen sanaan smile.gif

Joo kyl varmasti, johtunee siitä et siel lpr:s on niin paljon vähemmän kuppiloita verrattuna stadiin.


muistaakseni asukaslukumäärään suhteutettuna täällä on melkei eniten baareja..

Edit: en oo 100% varma mut muistelisin näin..

This post was edited by kurnuttelija on Oct 8 2008 07:18am
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Oct 8 2008 07:18am
Quote (kurnuttelija @ Wed, 8 Oct 2008, 16:17)
muistaakseni asukaslukumäärään suhteutettuna täällä on melkei eniten baareja..


S/S or didnt happen! smile.gif Mut prosentit ei kerro mitää wink.gif
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 8 2008 07:19am
Quote (Kodekit @ Wed, 8 Oct 2008, 16:14)
True.

Mut onse aika häröö jos joku vuoristorata kiihtyy 0-200km/h nopeemmin ku F1 auto?


Muistaakseni vuoristoradassa saattaa olla vähän erilaiset voimanlähteet ku F1:ssä? '-.-
Esim hydraulit joissa on "hieman" enemmän vääntöä kun formulan bensakoneessa, jonka rakentamiseen ja tilavuuksiin on tiukat säännöt.

En mä siinä mitään häröö nää...
Go Back To Suomi Topic List
Prev1161718192025Next
Add Reply New Topic New Poll