d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev1168169170171172210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Jan 5 2014 05:52pm
no nyt se sitte iski, uus subi kuume. eli entinen oli autostudion spl mallin 12d2 ja nyt ois vuorossa autostudion unlimited 15d1 eli puoleen ohmiin tulee kytky :D, jospa ne korvat siitä hajois ja jos ei hajoa ni sitte ei voi mitään
eniten mietityttää riittääkö akusto ja sitte että mitenpäin kotelo tulee olemaan

ja siis joo tuo 12 ei oo rikki vaan menee isovelin autoon
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 6 2014 12:40am
Kato sitten joku laadukkaampi vahvari. Meillä kesti focus acousticsin fx1500D hyvin 0,666 ohmia. (3elementtiä ohmitti)
Mut kaikki vahvarit ei kestä alle 1ohmin kuormaa.
En muista mikä vahvari sulla oli.

This post was edited by A2K on Jan 6 2014 12:41am
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Jan 6 2014 01:10pm
Quote (A2K @ 6 Jan 2014 08:40)
Kato sitten joku laadukkaampi vahvari. Meillä kesti focus acousticsin fx1500D hyvin 0,666 ohmia. (3elementtiä ohmitti)
Mut kaikki vahvarit ei kestä alle 1ohmin kuormaa.
En muista mikä vahvari sulla oli.


juurikin tuo focuksen fx1500d joita porukka on myös kytkeny 0.33 ohmin kuormaan ja on kestäny kuhan akusto on ollu riittävä
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 6 2014 04:32pm
Joo. Käyttävät laadukkaita komponentteja siinä.
tunnen sen firman omistajan. Juteltiin aikanaan paljon.
jenkeistä tulee osat. Kootaan jossain taiwanis, koska sama laatu mutta nopeampi ja halvempi ku tääl.
suunnittelu tehään suomessa.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jan 9 2014 12:46pm
veikee!

Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 9 2014 05:02pm
automaatti drifter? DafuQ? :blink:
foliohattukamaa taas!
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jan 10 2014 08:07am
Quote (A2K @ Jan 10 2014 02:02am)
automaatti drifter? DafuQ? :blink:
foliohattukamaa taas!


B)
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 13 2014 12:13pm
bemmistä tuli mielee yhen vanhan tutun pommi, törkeen hävytön.

Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jan 13 2014 12:44pm
Quote (Ankeli @ Jan 13 2014 09:13pm)
bemmistä tuli mielee yhen vanhan tutun pommi, törkeen hävytön.

http://www.youtube.com/watch?v=UTYlJolezYE


tuohan pyöri tuolla criminal cruisinkeissa kesäl :)
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 13 2014 01:04pm
Quote (rumpali @ 13 Jan 2014 21:44)
tuohan pyöri tuolla criminal cruisinkeissa kesäl :)


juu se järkkää niitä
Go Back To Suomi Topic List
Prev1168169170171172210Next
Add Reply New Topic New Poll