kotelo petsattuna, salama korostaa vähän liikaa eli ei ole noin tumma
http://img4.imageshack.us/img4/9876/x2uk.jpg
tässä kuvassa näkyy hieman paremmin eli puun syyt näkyy maalin läpi joten juuri sellainen ku halusin
http://img543.imageshack.us/img543/9708/gwj6.jpg
täsä otettiin ekat testit kotelon kans, mummu tuli kysymään että täältäkö se kuuluu ku tuntuu että ikkunat hajoaa

http://img14.imageshack.us/img14/4772/fca7.jpg[/URL]