d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 - Thread
Prev1166167168169170306Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Nov 10 2012 07:52am
Quote (MukavaSamu @ 10 Nov 2012 15:20)
nyt jumitetaan retrieving herolist kohdassa. mitä tämä on?
no vittu en oliska halunnu pelaa. perkele


this

tommosen löysin.

Quote
10/11/2012 12:08 Posted by Lurdlespor
We're restarting the services at the moment to get everything back online, I don't have an ETA just yet and I'll let you know as soon as we have one or futher news.


This post was edited by Mutu on Nov 10 2012 07:55am
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Nov 10 2012 08:29am
Quote (Mutu @ 10 Nov 2012 15:52)
this

tommosen löysin.


no viddu, just ku haluis belailla vähä diabloo
Member
Posts: 17,751
Joined: Sep 9 2006
Gold: 586.00
Nov 10 2012 12:14pm
Quote (hartwall @ 10 Nov 2012 16:29)
no viddu, just ku haluis belailla vähä diabloo


Mulla teki tota aiemmin päivällä mut toiminu nyt muutaman tunnin normaalisti
Member
Posts: 2,234
Joined: Jun 13 2008
Gold: 494.56
Nov 10 2012 12:14pm
pitäsköhän tämäkin alottaa taas.. onko pvp:stä mitään kuulunut viel?
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Nov 10 2012 12:17pm
Quote (Konkari @ 10 Nov 2012 20:14)
pitäsköhän tämäkin alottaa taas.. onko pvp:stä mitään kuulunut viel?


´tulee joskus patchissa 1.0 tai 1.1...

nyt ollaan 1.0.5 :D:D:D:D:D onnea vaan ketkö oikeesti oottaa jotain tommosta.
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Nov 10 2012 02:02pm


Löyty tollane.

This post was edited by Saimoz on Nov 10 2012 02:02pm
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Nov 10 2012 03:54pm
Quote (Saimoz @ 10 Nov 2012 22:02)
http://i48.tinypic.com/16hr9me.jpg

Löyty tollane.


damnation anus




sinne meni se chantodo's will vs 210m hyvin nopsaan :)
hyvät rahat tuli ja sai baballekkin oikeen gearin
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 10 2012 05:14pm
pääsinpäs pelaan. jippii
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 10 2012 05:19pm
mahtaako muuten tollasella olla mitään arvoO ?


entäpä tämä?


This post was edited by MukavaSamu on Nov 10 2012 05:31pm
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 10 2012 05:59pm
Quote (MukavaSamu @ Nov 11 2012 12:19am)
mahtaako muuten tollasella olla mitään arvoO ?
http://i49.tinypic.com/34zwx3d.jpg

entäpä tämä?
http://i46.tinypic.com/2i06lc2.jpg


vai haluaako kaikki kiimassa ringeihin vaan crit / crit dmg?
Go Back To Suomi Topic List
Prev1166167168169170306Next
Add Reply New Topic New Poll