d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev1166167168169170210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Dec 5 2013 01:58am
Quote (Ankeli @ 5 Dec 2013 09:27)
Teline kans hymyilytti :D Aeeka jytk, painaako paljo ? Laita jtn resonaatiotesti videoo sit ;D


16 kiloa on painoa 😃 laitan videota jos osaan Sitte ku on kamat autossa
ois mulla Yks video tosta sisään ajostaki mutta miten saan sen tänne ilman youtubea?
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 5 2013 02:06am
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Dec 5 2013 03:26pm
kotelo petsattuna, salama korostaa vähän liikaa eli ei ole noin tumma



tässä kuvassa näkyy hieman paremmin eli puun syyt näkyy maalin läpi joten juuri sellainen ku halusin



täsä otettiin ekat testit kotelon kans, mummu tuli kysymään että täältäkö se kuuluu ku tuntuu että ikkunat hajoaa :D

[/URL]

Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Dec 5 2013 04:53pm
Etkö laita aeroporttia reflaan? Et vähentyy turbulenssi putken suulla? Ois hyvin suositeltavaa.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Dec 6 2013 01:26am
Quote (A2K @ 6 Dec 2013 00:53)
Etkö laita aeroporttia reflaan? Et vähentyy turbulenssi putken suulla? Ois hyvin suositeltavaa.


laitan toki, testattiin vaan että miten soi :D

kokeiltiin kaikkia kamoja autossa että sai testattua miten auto käyttäytyy eri nopeuksissa ja töyssyissä, hyvä oli silti ajaa eli ei paljo vaikuttanu ajettavuuteen
sentin tipahti autossa perä ku mitattiin kaaresta napaan

ja tosiaan tuo paketti tulee tuollain autoon miten tossa viimesessä kuvassa eli vahvistin kotelon päälle tuossa asennossa
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Dec 7 2013 04:31pm
2 päivää himo luisus, kohta pitää kattoo duunista uudet takarenkaat!

jumalauta on muute pojjaat lystiä!
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Dec 8 2013 12:12am
Quote (Speedparts @ 6 Dec 2013 09:26)
laitan toki, testattiin vaan että miten soi :D

kokeiltiin kaikkia kamoja autossa että sai testattua miten auto käyttäytyy eri nopeuksissa ja töyssyissä, hyvä oli silti ajaa eli ei paljo vaikuttanu ajettavuuteen
sentin tipahti autossa perä ku mitattiin kaaresta napaan

ja tosiaan tuo paketti tulee tuollain autoon miten tossa viimesessä kuvassa eli vahvistin kotelon päälle tuossa asennossa


säikähinki jo et pilaat reflat ilman portteja


Quote (rumpali @ 8 Dec 2013 00:31)
2 päivää himo luisus, kohta pitää kattoo duunista uudet takarenkaat!

jumalauta on muute pojjaat lystiä!


pojat on poikia
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Dec 8 2013 05:23am
Quote (A2K @ Dec 8 2013 09:12am)
pojat on poikia


:rolleyes:
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Dec 11 2013 04:46am
Quote (rumpali @ 8 Dec 2013 13:23)
:rolleyes:


:lol: itsekkin olen nauttinut keleistä, paitsi nyt kun suli ja on vesi jään päällä. kaamee pääkallokeli..


btw, pv:stä kuvia siellä sen projekti sivulla niille, jotka sitä seuraa. uudet tilat saatiin kuntoon tänään.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Dec 14 2013 02:18pm
Ja pevu edistyy. Tein penkin ja kasasin sarvet täs viikon lopulla.
Melkosen retrot kamppeet kun kankaatkin on 80-luvulta. B)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1166167168169170210Next
Add Reply New Topic New Poll