Quote (A2K @ 6 Dec 2013 00:53)
Etkö laita aeroporttia reflaan? Et vähentyy turbulenssi putken suulla? Ois hyvin suositeltavaa.
laitan toki, testattiin vaan että miten soi

kokeiltiin kaikkia kamoja autossa että sai testattua miten auto käyttäytyy eri nopeuksissa ja töyssyissä, hyvä oli silti ajaa eli ei paljo vaikuttanu ajettavuuteen
sentin tipahti autossa perä ku mitattiin kaaresta napaan
ja tosiaan tuo paketti tulee tuollain autoon miten tossa viimesessä kuvassa eli vahvistin kotelon päälle tuossa asennossa