lämpöjen mittailua, pyöri tossa 25-60 asteen välissä ja yhessä vaiheessa nousi jonneki 70 asteeseen ja käryä tuli ihan pikkasen mutta mitään ei sattunu

tänään saatiin kotelo kasaan, huomenna petsi päälle joten saas nähä minkä näkönen tulee

pistelen sitte lisää kuvia

ja tietty kuvia tulee sitteku on saatu vehkeet autoon siististi