d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 - Thread
Prev1164165166167168306Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Nov 4 2012 11:52am
tippus tollanen, paljonkohan siitä kehtoo pyytää,AH:ssa iha vitun overpricedina 100mln (samanmoisia, hiukan enemmän dmg)



This post was edited by kyny91 on Nov 4 2012 11:52am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 4 2012 12:25pm
Quote (kyny91 @ 4 Nov 2012 20:52)
tippus tollanen, paljonkohan siitä kehtoo pyytää,AH:ssa iha vitun overpricedina 100mln (samanmoisia, hiukan enemmän dmg)

http://i49.tinypic.com/so4z81.png


pistä vaa sinne 100 millillä buyout jos niitä kerran on. startti alemmaks ofc
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Nov 4 2012 05:21pm
tuleeko joku vetää normilla mp10 crater 1 2 ja core? maksan 50k per run :D
Member
Posts: 2,902
Joined: Jul 13 2010
Gold: 1,856.00
Nov 4 2012 08:05pm
Onko ne lisänny jo pvp:n tohon d3seen?
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Nov 4 2012 11:11pm
Quote (Evest89 @ 5 Nov 2012 04:05)
Onko ne lisänny jo pvp:n tohon d3seen?


ei oo

Quote (UGsamu @ 5 Nov 2012 01:21)
tuleeko joku  vetää normilla mp10 crater 1 2 ja core? maksan 50k per run :D


voin tulla tossa viiden aikaan mikäli sillon vielä tarviit
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Nov 5 2012 04:28am
Quote (kyny91 @ Nov 5 2012 08:11am)
ei oo



voin tulla tossa viiden aikaan mikäli sillon vielä tarviit


toki
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Nov 5 2012 07:40am
Quote (UGsamu @ 5 Nov 2012 12:28)
toki


Jos vielä on tarvetta niin ilmotuksia vaan niin tuun ihmetteleen sinne päi

E: Tai addaas kyny#2924 niin kattellaan koska oon takas online ku dotaa huudellaan pelaamaan

This post was edited by kyny91 on Nov 5 2012 07:44am
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Nov 5 2012 08:05am
Quote (kyny91 @ Nov 5 2012 04:40pm)
Jos vielä on tarvetta niin ilmotuksia vaan niin tuun ihmetteleen sinne päi

E: Tai addaas kyny#2924 niin kattellaan koska oon takas online ku dotaa huudellaan pelaamaan


ei jaksakkaa expailla :D tein toisen char mikä oli jo valmiiks 60 :D
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Nov 5 2012 08:22am
Quote (UGsamu @ 5 Nov 2012 16:05)
ei jaksakkaa expailla :D tein toisen char mikä oli jo valmiiks 60 :D


heh, selvä :D
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Nov 5 2012 12:02pm
pikku hiljaa rupee vituttaa, vetäny ny 5 kertaa noi überit - 3 kertaa MP7:lla kerran mp5 ja kerran mp4

Ghom tiputtanu 2/5 leoric 3/5 ja vitun homo siege ei koskaan -_- VITTU
Go Back To Suomi Topic List
Prev1164165166167168306Next
Add Reply New Topic New Poll