Quote (kyny91 @ 4 Nov 2012 20:52)
tippus tollanen, paljonkohan siitä kehtoo pyytää,AH:ssa iha vitun overpricedina 100mln (samanmoisia, hiukan enemmän dmg)
http://i49.tinypic.com/so4z81.png
pistä vaa sinne 100 millillä buyout jos niitä kerran on. startti alemmaks ofc