d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev1164165166167168210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Nov 28 2013 01:12pm
missä kuvia pevetsuikkelista?
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 28 2013 01:37pm
Pv foorumilla
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 29 2013 04:45pm
tänään tuli subbari matkahuoltoon, samalla hain 150 eurolla virta tarvikkeita ja muuta tähellistä. Huomenna ois sitte johtojen veto autoon ja jos ehtii ni alottaa sisään soittaminen, enää puuttus kotelo mutta sillä ei ole kiirettä koska sisäänajo kestää n 40+ tuntia koska näissä autostudion suppareissa on sen verta jäykät ylä ja alariparit että pitää saada vähä löysemmäksi
Akusto nyt on mitä on tällä hetkellä mutta pitää ostaa agm akku konttiin sitte ku saa muut kamat kohilleen
virta ja maa piuhaksi sain kaverilta 70mm puhasta kupari kaapelia joka on toiminu hitsauskoneessa, näitä menee vaan 2m koska taka-akulta on noin metri vahvistimelle
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 29 2013 11:23pm
Osta se optiman yellow top. ;) paras akku hifistelyyn.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 30 2013 11:43am
Quote (A2K @ 30 Nov 2013 07:23)
Osta se optiman yellow top. ;) paras akku hifistelyyn.


ei raski 😃
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 30 2013 02:16pm
Quote (Speedparts @ 30 Nov 2013 19:43)
ei raski 😃


:p
mut se on helevetin hyvä akku. ^_^
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 30 2013 03:28pm
Quote (A2K @ 30 Nov 2013 22:16)
:p
mut se on helevetin hyvä akku. ^_^


tiedän mutta saa kelvata nyt toi mikä on, tuli vähä muuta rahanmenoa :( tuulilasi halkes kiven iskusta, ei oo vielä pahasti mutta leviää niinku syöpä eli se menee vaihtoon

tänää ajeltii subia moin 3h sisään ja saatiin fs:ää aika paljon alemmas eli huomenna toiset 3h maksimissaan ni subi on sisäänajettu, fs alkuvaihees jtn 55 ja tonne 20-25 hujakoille pitäs saaha. Kalvo löystyny mukavasti että kohta saa mennä ostaan koteloon levyt mutta tuo tuulilasiki pitäs vaihattaa ku tuo subin paine rikkoo sen kokonaan
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Dec 4 2013 03:59am
Moni eli subi ois sisään ajettu, melko mukavasti löysty riparit 😃

tänään käyn hakemassa koteloon levyt ja Sitte alkaa kaikki olla kasassa asennusta varten
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Dec 4 2013 04:37am
Mitä käytät pöntön materiaalina?
Meillä oli yhes setis 35mm koivuvaneria joka ruuvattiin kasaan 45mm välein 4*80 ruuveilla. Liimana toimi valtamerilaivoista tuttua tavaraa. Nimeä en muista mutta esim vedenalaiset ikkunat ja rakenteet liimataan sillä. Neliösentillä o lujuuttaa useita satoja kiloja.
Vieltä tuettiin sisältä muutamalla "tolpalla", ni ei resonoinu. :D oli siin kolme kymppiä paikallaan soimas.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Dec 4 2013 08:09am
Quote (A2K @ 4 Dec 2013 12:37)
Mitä käytät pöntön materiaalina?
Meillä oli yhes setis 35mm koivuvaneria joka ruuvattiin kasaan 45mm välein 4*80 ruuveilla. Liimana toimi valtamerilaivoista tuttua tavaraa. Nimeä en muista mutta esim vedenalaiset ikkunat ja rakenteet liimataan sillä. Neliösentillä o lujuuttaa useita satoja kiloja.
Vieltä tuettiin sisältä muutamalla "tolpalla", ni ei resonoinu. :D oli siin kolme kymppiä paikallaan soimas.


itseasiassa en tiiä materiaalia ku isoveli tilaa eilen netistä valmiiksi leikattuna mutta kohta seki selviää ku just lähen hakemaan.
kotelosta tulee 100 litranen ja viri menee 35-38 väliin
Go Back To Suomi Topic List
Prev1164165166167168210Next
Add Reply New Topic New Poll