Quote (A2K @ 30 Nov 2013 22:16)
mut se on helevetin hyvä akku.

tiedän mutta saa kelvata nyt toi mikä on, tuli vähä muuta rahanmenoa

tuulilasi halkes kiven iskusta, ei oo vielä pahasti mutta leviää niinku syöpä eli se menee vaihtoon
tänää ajeltii subia moin 3h sisään ja saatiin fs:ää aika paljon alemmas eli huomenna toiset 3h maksimissaan ni subi on sisäänajettu, fs alkuvaihees jtn 55 ja tonne 20-25 hujakoille pitäs saaha. Kalvo löystyny mukavasti että kohta saa mennä ostaan koteloon levyt mutta tuo tuulilasiki pitäs vaihattaa ku tuo subin paine rikkoo sen kokonaan