d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev1163164165166167210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 21 2013 01:17pm
nyt on tulossa hifiä voortiin
lankuksi tulee focus fx 1500d eli tehdas lupaa 1500wrms/1ohm mutta ammattilaiset mittailu noita ni antaa oikeasti 1870wrms
suppariksi tulee autostudio reference 12d2 eli kytky tuohon 1ohm
kotelo rakennetaan ite ja siitä tulee noin 100L 6``aeroportilla ja viri johonki 35-38 välille eli matalat soi ja painetta tulee :D
mankkaa en oo vielä päättäny mikä tulee mutta isoin tekijä siin on et on 4voltin rca lähdöt
toinen akku konttiin ja rele väliin ni laturi lataa kumpaaki mutta käyttää vaan tätä kontissa olevaa akkua, oli muuten kallis rele 50e+7.70e postit :(

rahaa palaa mutta kyllä noista aina jonkin verran saa takas jos haluaa myydä
kontti pitäis kans vaimentaa mutta jääkööt se myöhemmäksi

tähän mennessä hankittu vasta tuo lankku, rele, 5m 35mm johtoa joka toimii vaan lautaus kaapelina. ens viikolla tilaan sitte supparin, kotelo tarvikkeet ja luultavasti akku
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 21 2013 01:54pm
Quote (Speedparts @ 21 Nov 2013 21:17)
nyt on tulossa hifiä voortiin
lankuksi tulee focus fx 1500d eli tehdas lupaa 1500wrms/1ohm mutta ammattilaiset mittailu noita ni antaa oikeasti 1870wrms
suppariksi tulee autostudio reference 12d2 eli kytky tuohon 1ohm
kotelo rakennetaan ite ja siitä tulee noin 100L 6``aeroportilla ja viri johonki 35-38 välille eli matalat soi ja painetta tulee :D
mankkaa en oo vielä päättäny mikä tulee mutta isoin tekijä siin on et on 4voltin rca lähdöt
toinen akku konttiin ja rele väliin ni laturi lataa kumpaaki mutta käyttää vaan tätä kontissa olevaa akkua, oli muuten kallis rele 50e+7.70e postit :(

rahaa palaa mutta kyllä noista aina jonkin verran saa takas jos haluaa myydä
kontti pitäis kans vaimentaa mutta jääkööt se myöhemmäksi

tähän mennessä hankittu vasta tuo lankku, rele, 5m 35mm johtoa joka toimii vaan lautaus kaapelina. ens viikolla tilaan sitte supparin, kotelo tarvikkeet ja luultavasti akku


miksi
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 21 2013 01:56pm
Quote (Rzi @ 21 Nov 2013 21:54)
miksi


siksi että saisit kysyä miksi
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 21 2013 02:09pm
Quote (Speedparts @ 21 Nov 2013 21:17)
nyt on tulossa hifiä voortiin
lankuksi tulee focus fx 1500d eli tehdas lupaa 1500wrms/1ohm mutta ammattilaiset mittailu noita ni antaa oikeasti 1870wrms
suppariksi tulee autostudio reference 12d2 eli kytky tuohon 1ohm
kotelo rakennetaan ite ja siitä tulee noin 100L 6``aeroportilla ja viri johonki 35-38 välille eli matalat soi ja painetta tulee :D
mankkaa en oo vielä päättäny mikä tulee mutta isoin tekijä siin on et on 4voltin rca lähdöt
toinen akku konttiin ja rele väliin ni laturi lataa kumpaaki mutta käyttää vaan tätä kontissa olevaa akkua, oli muuten kallis rele 50e+7.70e postit :(

rahaa palaa mutta kyllä noista aina jonkin verran saa takas jos haluaa myydä
kontti pitäis kans vaimentaa mutta jääkööt se myöhemmäksi

tähän mennessä hankittu vasta tuo lankku, rele, 5m 35mm johtoa joka toimii vaan lautaus kaapelina. ens viikolla tilaan sitte supparin, kotelo tarvikkeet ja luultavasti akku


me otettiin 0,66ohmiin siitä lankusta 2015w. mutta niissäkin on eroja. halpaa ja melko laadukasta tavaraa Focus acoustics. mulla oli niiden kaa sponssosopimus. :p
mut nyt hifit ollu myynnis jo jonkun aikaa. osa meni jo, osa oottaa uudelleen myyntiin laittoa.

tuo taajuus kuulostaa hyvälle. mutta jos haluat todellista mitattavaa painetta, 70-90 on paras taajuushaarukka siihen. :)
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 21 2013 02:45pm
Quote (A2K @ 21 Nov 2013 22:09)
me otettiin 0,66ohmiin siitä lankusta 2015w. mutta niissäkin on eroja. halpaa ja melko laadukasta tavaraa Focus acoustics. mulla oli niiden kaa sponssosopimus. :p
mut nyt hifit ollu myynnis jo jonkun aikaa. osa meni jo, osa oottaa uudelleen myyntiin laittoa.

tuo taajuus kuulostaa hyvälle. mutta jos haluat todellista mitattavaa painetta, 70-90 on paras taajuushaarukka siihen. :)


joo kyllähän se kestää ottaa 0.5ohmin kuorman mutta ei raski ostaa kovin kallista subia

tässä speksit subista minkä ostan

Koko 12"
RMS Tehonkesto 1500W
MAX Tehonkesto 3000W
Impedanssi 2 x 2 ohmia
Upotussyvyys 190mm
Kokonaishalkaisija 328mm
Asennusreiän halkaisija 285mm
Magneetin halkaisija 195mm
Paino 16kg

kaverilla on tuosta se paras malli eli unlimited joka on puolen ohmin kytkyllä ni tuntuu että taju lähtee mulla ku istuu sen autossa, tuossa ei nyt näy fs:ää eikä muitakaan speksejä mutta vaatii aivan helvetisti sisäänajoa (+40tuntia)
harmi vaan ku ei oo pihtimittaria ja ku ne maksaa suomessa 50+ ekeä ja ulkomailla 8e+ :(

Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 21 2013 09:14pm
jeh.
meillä oli 3 kappaletta kumppejä siinä, jolloin saatiin kuormat noin alas. (6puhekelaa yhteensä)
tuosta kun lapset kasvaa, niin saatan vielä tehdä GZ:n tuotteilla auton. :p oishan se hauskaa sitten vanhoilla päivillä vielä.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 27 2013 01:52pm
Nyt on suppari tilattu ja vkl loput Virta tarvikkeet ni pääsee sisäänajaan 😊
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 27 2013 02:27pm
(N)ice
B)

Itellä just valmistu käsityönä "custom"swingi mopoon. :p
Kunnon palkkiswingi +18cm.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 27 2013 02:44pm
Quote (A2K @ 27 Nov 2013 22:27)
(N)ice
B)

Itellä just valmistu käsityönä "custom"swingi mopoon. :p
Kunnon palkkiswingi +18cm.


et oo vielä pistäny kuvia tonne sun foorumille? en ainakaa löytäny mut aika hyvin oot saanu jo aikaseks
ne pakoputket oli kyl nätit :)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 27 2013 03:31pm
Quote (Speedparts @ 27 Nov 2013 22:44)
et oo vielä pistäny kuvia tonne sun foorumille? en ainakaa löytäny mut aika hyvin oot saanu jo aikaseks
ne pakoputket oli kyl nätit :)


Joo, ku ne on vielä sillä joka tekee. Siitä swingistä on juttua sellyoursoul90 topicis. Se teki sen.
Ens viikolla tai sen jälkeen jatkuu taas mopon laitto. Nyt ei oo tehty oikeen mitään kun ei ole ollut osia. Teen tietys järjestykses sitä, ettei unohu mikään.
Ja jeh, ne putket tosiaan sopi yllättävän hyvin. :p
Go Back To Suomi Topic List
Prev1163164165166167210Next
Add Reply New Topic New Poll