nyt on tulossa hifiä voortiin
lankuksi tulee focus fx 1500d eli tehdas lupaa 1500wrms/1ohm mutta ammattilaiset mittailu noita ni antaa oikeasti 1870wrms
suppariksi tulee autostudio reference 12d2 eli kytky tuohon 1ohm
kotelo rakennetaan ite ja siitä tulee noin 100L 6``aeroportilla ja viri johonki 35-38 välille eli matalat soi ja painetta tulee

mankkaa en oo vielä päättäny mikä tulee mutta isoin tekijä siin on et on 4voltin rca lähdöt
toinen akku konttiin ja rele väliin ni laturi lataa kumpaaki mutta käyttää vaan tätä kontissa olevaa akkua, oli muuten kallis rele 50e+7.70e postit

rahaa palaa mutta kyllä noista aina jonkin verran saa takas jos haluaa myydä
kontti pitäis kans vaimentaa mutta jääkööt se myöhemmäksi
tähän mennessä hankittu vasta tuo lankku, rele, 5m 35mm johtoa joka toimii vaan lautaus kaapelina. ens viikolla tilaan sitte supparin, kotelo tarvikkeet ja luultavasti akku