eipä lähteny auto aamulla käyntiin. tai lähti kerran mutta sammui heti.
noh sitte töitten jälkeen testerin kanssa autolle ja ei yhteyttä mihinkään ohjail laitteeseen...
no sitte aikansa kattelin ja ei ollu ymmärrystä että missä vika kun käytin 'dme' eli moottorin ohjainlaitteen irti ja kattelin liitokset ei mitään.
sitten päärele jota tuo dme pitää yllä. ei mitään.
juuri kun olin luovuttamassa ja painoin ton johtosarjan päällä olevan muovin paikoilleen nii alkoiki jo korkeepaine pumppu surraamaan.
jes sehä käynnisty mut sammu sit taas.
noh johtoja painelin ja nostelin ni sittehä sieltä oli tää dme:n maadotus irti.. oli lähteny mutteri kävelee ni oli päässy irti rungosta..
hirvee taistelu ja vika olikin noin yksinkertainen. näin aina.
+ noo pääsinpä tyyppailee tuota bmw:n uutta 4 sarjaa.
iha letkee
