d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev1162163164165166210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Oct 23 2013 11:16am
hiacella leppone vedel loiros ku o pitkä
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Oct 29 2013 11:29am
eipä lähteny auto aamulla käyntiin. tai lähti kerran mutta sammui heti.

noh sitte töitten jälkeen testerin kanssa autolle ja ei yhteyttä mihinkään ohjail laitteeseen...

no sitte aikansa kattelin ja ei ollu ymmärrystä että missä vika kun käytin 'dme' eli moottorin ohjainlaitteen irti ja kattelin liitokset ei mitään.

sitten päärele jota tuo dme pitää yllä. ei mitään.

juuri kun olin luovuttamassa ja painoin ton johtosarjan päällä olevan muovin paikoilleen nii alkoiki jo korkeepaine pumppu surraamaan.

jes sehä käynnisty mut sammu sit taas.

noh johtoja painelin ja nostelin ni sittehä sieltä oli tää dme:n maadotus irti.. oli lähteny mutteri kävelee ni oli päässy irti rungosta..

hirvee taistelu ja vika olikin noin yksinkertainen. näin aina.


+ noo pääsinpä tyyppailee tuota bmw:n uutta 4 sarjaa.

iha letkee :)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 29 2013 11:54am
Quote (rumpali @ 29 Oct 2013 20:29)
eipä lähteny auto aamulla käyntiin. tai lähti kerran mutta sammui heti.

noh sitte töitten jälkeen testerin kanssa autolle ja ei yhteyttä mihinkään ohjail laitteeseen...

no sitte aikansa kattelin ja ei ollu ymmärrystä että missä vika kun käytin 'dme' eli moottorin ohjainlaitteen irti ja kattelin liitokset ei mitään.

sitten päärele jota tuo dme pitää yllä. ei mitään.

juuri kun olin luovuttamassa ja painoin ton johtosarjan päällä olevan muovin paikoilleen nii alkoiki jo korkeepaine pumppu surraamaan.

jes sehä käynnisty mut sammu sit taas.

noh johtoja painelin ja nostelin ni sittehä sieltä oli tää dme:n maadotus irti.. oli lähteny mutteri kävelee ni oli päässy irti rungosta..

hirvee taistelu ja vika olikin noin yksinkertainen. näin aina.


+ noo pääsinpä tyyppailee tuota bmw:n uutta 4 sarjaa.

iha letkee :)


Heh. Ne on nää uuet autot tollasia. Ihme vikoja aina. :p
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Nov 1 2013 08:34am
ei vittu, nyt se sitten kusas vedet pihalle. <_<

se on sen viime viikonloppusen pelleilyn syytä!

nooh auto viikonlopun parkissa ja maanantai aamuna vedet pönttöön ja töihi sitte ihmetellään. :angry:
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 1 2013 03:04pm
nyt on sitte focus laitettu lopullisesti kuntoon eli kaikki pikkujututki on kunnossa, jospa se tän talven menis ilman ongelmia ja keväällä taas sitte jtn pientä jos ilmenee

eilen vaihdoin puhaltimen etuvastuksen ja tänään öljyt koneeseen, huomenna sitte pesu ja vahaus

harmi ku loppu nuo hommat ois kiva näprätä aina jotain
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Nov 4 2013 08:18am
Quote (rumpali @ Nov 1 2013 05:34pm)
ei vittu, nyt se sitten kusas vedet pihalle.  <_<

se on sen viime viikonloppusen pelleilyn syytä!

nooh auto viikonlopun parkissa ja maanantai aamuna vedet pönttöön ja töihi sitte ihmetellään.  :angry:


syylari halki :angry:

vittu saatanaaaaaa
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 4 2013 08:46am
Quote (rumpali @ 4 Nov 2013 16:18)
syylari halki  :angry:

vittu saatanaaaaaa


:angry:
pv etenee, mönkijä ei. :fume:
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Nov 4 2013 09:30am
Quote (A2K @ Nov 4 2013 05:46pm)
:angry:
pv etenee, mönkijä ei. :fume:


ei mikää mee ny niiku elokuvissa.

paitsi ehkä semmosessa elokuvassa missä joka ikinen asia menee päin vittua! :angry:
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 4 2013 12:52pm
Quote (rumpali @ 4 Nov 2013 17:30)
ei mikää mee ny niiku elokuvissa.

paitsi ehkä semmosessa elokuvassa missä joka ikinen asia menee päin vittua!  :angry:


Oon samaa mieltä toisinaan.
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Nov 4 2013 02:32pm
Quote (rumpali @ 4 Nov 2013 17:30)
ei mikää mee ny niiku elokuvissa.

paitsi ehkä semmosessa elokuvassa missä joka ikinen asia menee päin vittua!  :angry:


Mukaan lukien oma mulkku? Kyllähä sulla sit menee "iha ookoosti"

Ei ketää saattas kiinnostaa tommone vuoden -93 Carina E? Sattus olee tommone hyvällä huollolla ollut yksilö ylimääräsenä.

Itseäni panettaisi kovasti joku OMAAN hintahaitariin sopiva väyrynen, any1?
Go Back To Suomi Topic List
Prev1162163164165166210Next
Add Reply New Topic New Poll