d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 - Thread
Prev1161162163164165306Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,807
Joined: Jul 23 2007
Gold: 12,890.00
Oct 31 2012 02:59pm
Quote (CeePee @ 31 Oct 2012 22:47)
Hienot graffat hermanni


ei riitä myllyssä puhti pyörittää neljää clienttiä high asetuksilla


Quote (hartwall @ 31 Oct 2012 22:57)
siis multiboxaatko sä diabloa


ju. paypal täyttyy nätisti kun saa 4x dropit
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 31 2012 03:09pm
Quote (greever @ 31 Oct 2012 23:59)
ei riitä myllyssä puhti pyörittää neljää clienttiä high asetuksilla




ju. paypal täyttyy nätisti kun saa 4x dropit


voi jumalauta jätkä
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Oct 31 2012 04:51pm
hienosti tippu sit mun ekat setti kamat tänää, nata armor 2x ja sit ik hanskat 260 str :)
pari hellfire ringiikin on tässä tullu tänään tehtyä, tippunu yllättävän hyvin organit pelkästää mp3
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Nov 1 2012 04:51pm
kuluttaako tempest rush enemmi spirittii mitä korkeempi attack speed on?
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Nov 1 2012 04:57pm
Quote (UGsamu @ Nov 2 2012 01:51am)
kuluttaako tempest rush enemmi spirittii mitä korkeempi attack speed on?


taitaa kuluttaa, eli skorni tulossa
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Nov 2 2012 06:33am
http://www.diabloprogress.com/hero/kapa-1678/RAT/15228017

tossa tuo nyt on, vile wardit tulee ku tulee sopivan hintane cold ressunkaa vastaa
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Nov 2 2012 08:17am
tais tippuu järkyttävä hyvät blackthronet?

allres ja 2soc randomist :o
http://i46.tinypic.com/2a6w02x.png
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Nov 2 2012 09:43am
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kyny-2924/hero/112058

mitäs tosta kannattais enmäisenä lähtee parantamaan mikäli mielii mp4:lla juosta A3:sta?

Rahaa atm ~1,5mln mut sais varmaan lisää jos myis munkki/wizzu gearia pois
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Nov 2 2012 09:45am
Quote (kyny91 @ 2 Nov 2012 17:43)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kyny-2924/hero/112058

mitäs tosta kannattais enmäisenä lähtee parantamaan mikäli mielii mp4:lla juosta A3:sta?

Rahaa atm ~1,5mln mut sais varmaan lisää jos myis munkki/wizzu gearia pois


oikee ringi pistää näin nopeel vilkasul aika pahasti silmään
Member
Posts: 13,070
Joined: Jun 10 2008
Gold: 2,612.00
Nov 2 2012 01:09pm
Quote (UGsamu @ 2 Nov 2012 15:17)
tais tippuu järkyttävä hyvät blackthronet?

allres ja 2soc randomist :o
http://i46.tinypic.com/2a6w02x.png


:ph34r:
Go Back To Suomi Topic List
Prev1161162163164165306Next
Add Reply New Topic New Poll