d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev1161162163164165210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 19 2013 03:41pm
Vaiha lambda ny alkuun. Voisko olla joku automaattiryyppy mikä menee päälle. Tai lämpöantura? Näyttää kylmää, vaikka on lämmin ja antaa seoksen päi persettä. Onko vikakoodeja luettu?

This post was edited by A2K on Oct 19 2013 03:42pm
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Oct 19 2013 04:29pm
Quote (A2K @ 19 Oct 2013 23:41)
Vaiha lambda ny alkuun. Voisko olla joku automaattiryyppy mikä menee päälle. Tai lämpöantura? Näyttää kylmää, vaikka on lämmin ja antaa seoksen päi persettä. Onko vikakoodeja luettu?


vikakoodit luettu ja ei ollu mitään, nää oireet alko nyt ku on nollakelit
Member
Posts: 1,328
Joined: Aug 29 2013
Gold: 10.31
Warn: 10%
Oct 19 2013 04:42pm
Quote (Speedparts @ 19 Oct 2013 19:57)
No melkeen joka toisella ja aina vain lämpimällä koneella, eikös siellä ole sitten seokset pielessä?


suosittelen ruiskuttamaan tankkiin ja letkuihin 10litraa sokerivettä. sillä korjantuu
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 20 2013 09:56am
Quote (Speedparts @ 20 Oct 2013 01:29)
vikakoodit luettu ja ei ollu mitään, nää oireet alko nyt ku on nollakelit


hmm.. täytyy miettiä. ei keksi ny mitää
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Oct 20 2013 11:01am
Quote (Baa1 @ 20 Oct 2013 00:42)
suosittelen ruiskuttamaan tankkiin ja letkuihin 10litraa sokerivettä. sillä korjantuu


kokeilin tätä ei auttanu onglemaan mutta nyt ei lähe enää ees käyntii?

This post was edited by Speedparts on Oct 20 2013 11:01am
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Oct 23 2013 08:14am
ajoin tänää töissä takavetosella hiacella ni lähtin liikkeelle soratien reunasta jote eiköhä pyörähtäny sutia ja perä meni ojaan :D soitin pomolle ni kohta tulivat 4x4 hiacella vetää sen pois :D

E: tie oli luminen ja osittain jäässä

This post was edited by Speedparts on Oct 23 2013 08:16am
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 23 2013 08:16am
Quote (Speedparts @ 23 Oct 2013 17:14)
ajoin tänää töissä takavetosella hiacella ni lähtin liikkeelle soratien reunasta jote eiköhä pyörähtäny sutia ja perä meni ojaan :D soitin pomolle ni kohta tulivat 4x4 hiacella vetää sen pois :D


lähtit ni pyörähti sutia ja ojaan meni. ojoij.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 23 2013 08:21am
Quote (Speedparts @ 23 Oct 2013 17:14)
ajoin tänää töissä takavetosella hiacella ni lähtin liikkeelle soratien reunasta jote eiköhä pyörähtäny sutia ja perä meni ojaan :D soitin pomolle ni kohta tulivat 4x4 hiacella vetää sen pois :D

E: tie oli luminen ja osittain jäässä


:lol:
mä ajoin aikanaan rekkaa ja sit pienillä jutuilla vedin L200 nismolla traileria. no oltiin just saatu ihan uus auto ja traileri taas, ni grilliltä lähties vedin sen kans perse eellä ojaan. se tosin tuli ulos sieltä ku irrotti trailerin ja laitto maastovaihteet päälle. sit vaan liinat kii raileriin ja vetää se ylös kans. :D en sanonu mitään pomolle siit. se ois vaan ressannu turhia :p

This post was edited by A2K on Oct 23 2013 08:22am
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Oct 23 2013 08:56am
Quote (A2K @ 23 Oct 2013 16:21)
:lol:
mä ajoin aikanaan rekkaa ja sit pienillä jutuilla vedin L200 nismolla traileria. no oltiin just saatu ihan uus auto ja traileri taas, ni grilliltä lähties vedin sen kans perse eellä ojaan. se tosin tuli ulos sieltä ku irrotti trailerin ja laitto maastovaihteet päälle. sit vaan liinat kii raileriin ja vetää se ylös kans. :D en sanonu mitään pomolle siit. se ois vaan ressannu turhia :p


kyllä sitä sattuu ja tapahtuu :D itellä ei oo kokemusta takavetosista autoista ollenkaan ni en vielä hallitte kunnolla
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 23 2013 09:13am
Quote (Speedparts @ 23 Oct 2013 17:56)
kyllä sitä sattuu ja tapahtuu :D itellä ei oo kokemusta takavetosista autoista ollenkaan ni en vielä hallitte kunnolla


vaikka oiski, ni jos ei oo tuttu auto, se o helppo kiskasta ympäri
Go Back To Suomi Topic List
Prev1161162163164165210Next
Add Reply New Topic New Poll