Quote (Speedparts @ 23 Oct 2013 17:14)
ajoin tänää töissä takavetosella hiacella ni lähtin liikkeelle soratien reunasta jote eiköhä pyörähtäny sutia ja perä meni ojaan

soitin pomolle ni kohta tulivat 4x4 hiacella vetää sen pois

E: tie oli luminen ja osittain jäässä

mä ajoin aikanaan rekkaa ja sit pienillä jutuilla vedin L200 nismolla traileria. no oltiin just saatu ihan uus auto ja traileri taas, ni grilliltä lähties vedin sen kans perse eellä ojaan. se tosin tuli ulos sieltä ku irrotti trailerin ja laitto maastovaihteet päälle. sit vaan liinat kii raileriin ja vetää se ylös kans.

en sanonu mitään pomolle siit. se ois vaan ressannu turhia
This post was edited by A2K on Oct 23 2013 08:22am