d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 - Thread
Prev1160161162163164306Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 30 2012 08:19am
Quote (hartwall @ Oct 30 2012 03:58pm)
magic find nousee helvetisti ja legendaryjakin alkaa näkemään melkeen joka rundi isommilla monster powereilla, saat monster powerit päälle asetuksista.



Kiitos tiedosta, eli kannattaa nostaa tasoa. Pelaillu nyt mp3 ja on melko haastavaa. Ihan paskat kamat tolla barballa vielä tosin.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 30 2012 02:56pm
nii kaikilta bosseiltako poistettiin enraget? Myös belialilta jne?
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 30 2012 03:09pm
onkos kukaa pelannu munkilla skornin kanssa? ja tempest rushilla?

toimiikoha hyvi?
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 30 2012 03:10pm
Quote (UGsamu @ 30 Oct 2012 23:09)
onkos kukaa pelannu munkilla skornin kanssa? ja tempest rushilla?

toimiikoha hyvi?


Toimii se, ite en tykkää vaa nii hitaista iskuista ni käytän dual wieldiä.

Korkeempi dps 2h monkilla ku dw.
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Oct 31 2012 08:51am
Quote (hartwall @ 30 Oct 2012 23:56)
nii kaikilta bosseiltako poistettiin enraget? Myös belialilta jne?


belialil ja butcheril on ainakin, ghomillakin voi olla
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 31 2012 09:12am
blaah, pitää sit vissii nostaa damagea et kehtaa yrittää hoosee belialia
Member
Posts: 6,807
Joined: Jul 23 2007
Gold: 12,890.00
Oct 31 2012 02:44pm
Power rangers, hooo :thumbsup:

Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 31 2012 02:47pm
Quote (greever @ 31 Oct 2012 22:44)
Power rangers, hooo  :thumbsup:

http://i50.tinypic.com/10dgzv4.png


Hienot graffat hermanni
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 31 2012 02:56pm
Quote (greever @ Oct 31 2012 11:44pm)
Power rangers, hooo  :thumbsup:

http://i50.tinypic.com/10dgzv4.png


pysyyks kaik hyvi hengis? :D
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 31 2012 02:57pm
Quote (greever @ 31 Oct 2012 22:44)
Power rangers, hooo  :thumbsup:

http://i50.tinypic.com/10dgzv4.png


siis multiboxaatko sä diabloa
Go Back To Suomi Topic List
Prev1160161162163164306Next
Add Reply New Topic New Poll