d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev1160161162163164210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Oct 16 2013 08:36am
Quote (A2K @ Oct 15 2013 07:40pm)
Tottakai. Oppii heti ajamaan. :rofl:



Lortto saa kelvata alkuun. Mikuneista en tykkää henkilökohtaisesti ja kiinalaisiin en koske pitkällä tikullakaan. :p


ostat multa 26 flätti miken, ja pelaa niin perkeleen komiasti.

voin vaikka tuada mirkan pihaan sen sulle, mutta maksat extraa.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 16 2013 11:29am
Oho. No melkeen ostin jo.
Mul o postis jo lortto. 26 on liian iso viel. Ehkä sitten ku "selly" o viilannu pytyn kisakuntoon.
En muistanukkaan, et sällihä asu tosiaan täs iha lähimaastossa.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 18 2013 05:35am
Jee jee. RM80 crossin kansi tuli tänään postissa. Saa malossi ansaitsemansa hatun.
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Oct 18 2013 05:51am
laita 24mm laippa mikuni siihen...

This post was edited by sipuli on Oct 18 2013 05:51am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 18 2013 06:32am
Quote (sipuli @ 18 Oct 2013 14:51)
laita 24mm laippa mikuni siihen...


En. Ei koskemattomas malossissa mitään hyötyä. Laipas reikä 21mm. Ei mitään hyötyä laittaa isompaa, ennenku se on viilattu loppuun. Ja se on ens talven juttuja se.
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Oct 18 2013 05:01pm
Quote (A2K @ Oct 18 2013 02:32pm)
En. Ei koskemattomas malossissa mitään hyötyä. Laipas reikä 21mm. Ei mitään hyötyä laittaa isompaa, ennenku se on viilattu loppuun. Ja se on ens talven juttuja se.


jaa se o koskematon :D
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 18 2013 11:46pm
Quote (sipuli @ 19 Oct 2013 02:01)
jaa se o koskematon :D


Joo vielä. Neitseelinen malossi. :lol:

Myöhemmin sitten. Ei kaikkea kivaa heti kerralla.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Oct 19 2013 07:59am
osaako kukaan sanoa ku starttaan focusta lämpimänä ni joka toisella startilla saa sahata 5-7 sek, puola ja tulpat vaihettu, päästöt meni nippanappa läpi katsastuksesta ja vikakoodeja ei ole

lambda ny menee enskuun alussa vaihtoon, onko muuten porukalla ollu tiukassa nämä anturit? ei ainakaa ruosteiselta näyttäny mitä katoin
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 19 2013 10:24am
Hmm. Tää tapahtuu joka toisella startilla ja aina lämpimänä?
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Oct 19 2013 10:57am
No melkeen joka toisella ja aina vain lämpimällä koneella, eikös siellä ole sitten seokset pielessä?
Go Back To Suomi Topic List
Prev1160161162163164210Next
Add Reply New Topic New Poll