Quote (SekavaSamu @ 27 Feb 2013 15:46)
älä perkele? sanoin sille lääkärille, että en syö kipuihin lääkkeitä. se sano heti vakavalla naamalla että "nyt syöt".
sit selitti jotai paskaa.
Siinä vaihessa ku kivut alkaa oikeesti olee luokkaa kestämätön ei saa nukuttua niin alkaa ne särkylääkkeet maistuun

yeaah sainpa hammaslääkäri ajan 2 viikol aikaistettua
vähä niinq viime kerralla tolkutin lääkärille, että buranat ei auta niin se määräs antibiootteja kipuihin.. noh 60km reissu toisee sairaalaa hakee respaa.. muutenki se jäbä teki vartis juurihoidon niin pisti vähä ihmetteleen mikä saatanan valelääkäri siel istu
This post was edited by Affii on Feb 27 2013 07:18am