d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev1151617181941Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 8 2012 02:54pm
grafiikka bugit lähtee itellä 90% ajasta tolla shift - flush komenolla

eli siis shift pohjaa ja numpadin miinusta ja kirjota flush
T__T
toi on vähä niinku wowin reload ui

This post was edited by OjjiLol on Aug 8 2012 02:54pm
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 8 2012 03:07pm
graffabugit pois @ dayz

dayz commander settings parametreihi tää

-nosplash -malloc=system -world=empty -cpuCount=4 -exThreads=7 -maxMem=2000 -maxVRAM=2000

ja my documents --> arma 2 --> se mis oma nimi ja etit "scene", ekasta mikä löytyy (arvona 300000) vaihat sen 99000
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 8 2012 03:08pm
Quote (peterpants @ 8 Aug 2012 23:07)
my documents --> arma 2 --> se mis oma nimi ja etit "scene", ekasta mikä löytyy (arvona 300000) vaihat sen 99000


Mitä tämä oikein muuttaa.
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 8 2012 03:33pm
Quote (BloodStream @ 9 Aug 2012 00:08)
Mitä tämä oikein muuttaa.


en tiiä, mut hävis kaikki grafiikkabugit :D
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 8 2012 04:23pm
henki meni, kaks bandiittii tuli vastaa

ne sai meistä 3, viimenen meist tappo sen toisen niist
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 9 2012 04:52am
Sunnuntina taas vois pelailla, jäin devilssin katolle viimeks ,alakerran portaat suojattu bear trapilla :D
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 9 2012 02:38pm
Löyty pieni leiri :) Tuli tapettua 2 kaveria siellä, kun olin kaivelemassa noita autoja, serveri meni alas.
Parikytä minuutta ja servu takasin pystyssä, tällä kertaa siellä oli 3 kaverusta, nirri pois kaikilta. Taas server alas, eikä ole vielä näkyny.
They mad.

Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 9 2012 11:31pm
löysin eile mönkijän, mut servu kaatu just sillo

mite niil pääsee ajamaa?
oli eka kerta ku löyän ite jotai ajoneuvoja :D
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 10 2012 01:51am
Quote (peterpants @ 10 Aug 2012 08:31)
löysin eile mönkijän, mut servu kaatu just sillo

mite niil pääsee ajamaa?
oli eka kerta ku löyän ite jotai ajoneuvoja :D


pitäs ihan W:stä mennä eteenpäin (oletuksena eteenpäin nappula).
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 10 2012 03:24am
Quote (Rocko @ 10 Aug 2012 10:51)
pitäs ihan W:stä mennä eteenpäin (oletuksena eteenpäin nappula).


Pääseeks sellasii kyytiinkää mitä ei oo korjattu?
Ei rullalla tullu ku save atv :x
Go Back To Suomi Topic List
Prev1151617181941Next
Add Reply New Topic New Poll