Löyty pieni leiri

Tuli tapettua 2 kaveria siellä, kun olin kaivelemassa noita autoja, serveri meni alas.
Parikytä minuutta ja servu takasin pystyssä, tällä kertaa siellä oli 3 kaverusta, nirri pois kaikilta. Taas server alas, eikä ole vielä näkyny.
They mad.
