d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuvajutut
Prev1151617181922Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 28 2012 01:55pm
Quote (OjjiLol @ Sep 28 2012 08:02pm)
http://www.imdb.com/title/tt2191671/
oli ihan ok pilotti toi jenkkiläisten versio nykypäivän sherlockista,
ei tietenkää tälle http://www.imdb.com/title/tt1475582/ pärjänny, mut ok viihdettä


Sick boy Trainspottingista ja Lucy Liu, outo yhdistelmä :p
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Oct 7 2012 10:03am
Jafarin Paluu

Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Oct 7 2012 11:48am
Viimein kattelin Tulikärpästen haudan. Huh, rankka oli... Hieno.
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Oct 8 2012 01:42am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 11 2012 01:47am
http://www.nightvisions.info/cms/?page_id=7
Eiköhän tuu mentyä taas kaikille näytössloteille
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 12 2012 07:06pm
Un homme qui dort

Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 12 2012 11:42pm
Quote (Gastly @ Oct 13 2012 03:06am)
Un homme qui dort


Täähän on oikeen hyvä ja samaistuttava :)
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Oct 14 2012 11:04am
vittu mitä paskaa toi exbendables 2, jopa huonompi ku ykkönen.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 14 2012 11:07am
Quote (OjjiLol @ 14 Oct 2012 20:04)
vittu mitä paskaa toi exbendables 2, jopa huonompi ku ykkönen.


oli muute parempi ku ykköne. nii tyhmä meininki että oli hyvä
Go Back To Suomi Topic List
Prev1151617181922Next
Add Reply New Topic New Poll