on koukuttava peli jumalauta! vähän liian paskalla koneella vaan pelailen tätä, mutta en silti yhen pelin takia uutta konetta osta ...
vituttaa vaan, että wowista on pitäny kenties koko pelin vittumaisin asia tähän peliin änkea, eli fear efekti (se että tollanen vitun pääkallo pääs päällä juokset satunnaisesti ympäri kyliä etkä voi mitää sille)
tällä hetkellä lvl 12 barbarian