d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tunti
Prev115161718Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,325
Joined: Apr 22 2006
Gold: 3.90
May 14 2012 05:44pm
hakannut 10min copy paste ja eikä sisää tuu oon muuten Hagerty se m4ke :)
Member
Posts: 3,325
Joined: Apr 22 2006
Gold: 3.90
May 14 2012 05:50pm
sisällä ollaan mut tein ukkelin mut ei näytä peliin pääsen kylläkää.
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
May 14 2012 06:01pm
ei vissiin haittaa vaikka wizardi käyttäis bowta :)
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 08:04pm
SARVIKUONOT ON VITUN PAHOJA8DDDDD
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
May 15 2012 06:09am
jeeh itellekkin tuli d3 postilaatikkoon tnä =)
huomenna pöytäkoneen jos huollosta kävis ja rupeis pelailee.
Member
Posts: 6,635
Joined: May 30 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 15 2012 06:57am
eiköhän tätä peliä ootettu tarpeeks jo pari vuotta sitte, nyt on jo menny maku. kesäkin tulossa, hullukaan alota mitään uutta koukuttavaa peliä nyt
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
May 15 2012 07:52am
perkele pitääs ostaa uus kone jo kolmanteen kertaan diablon takia, että pääsis pelaamaan.
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
May 15 2012 08:41am
on koukuttava peli jumalauta! vähän liian paskalla koneella vaan pelailen tätä, mutta en silti yhen pelin takia uutta konetta osta ...

vituttaa vaan, että wowista on pitäny kenties koko pelin vittumaisin asia tähän peliin änkea, eli fear efekti (se että tollanen vitun pääkallo pääs päällä juokset satunnaisesti ympäri kyliä etkä voi mitää sille)

tällä hetkellä lvl 12 barbarian
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
May 15 2012 01:57pm
itel
lvl 8 witch doctor
lvl 12 baba
lvl 19 sorc

lvl 2 hc sorc

:)

e: siis wizard eikä sorc XD

This post was edited by LordChasus on May 15 2012 01:57pm
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
May 16 2012 01:33am
Quote (viikinki[lod] @ May 15 2012 02:44am)
hakannut 10min copy paste ja eikä sisää tuu oon muuten Hagerty se m4ke :)


Voiko siinä laittaa numeron hahmon nimeen?
Go Back To Suomi Topic List
Prev115161718Next
Add Reply New Topic New Poll