d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuntosali
Prev1151617181929Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Feb 15 2012 10:54am
Quote (Tricktrick @ 15 Feb 2012 18:35)
se laite on haaravälissä. B)


-_-
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Feb 15 2012 11:57am
Quote (Sosiaalivirasto @ Feb 15 2012 01:57pm)
nostan 60kiloo penkist just ja just se riittää mulle :P

oikeen käden puristusvoima on 71kg ja vasemman 67kg :)

pystyn vetää leukoja 3kpl

noin 20 punnerrusta

olen 174pitkä ja painan 78kg


Jatka salilla käymistä.
Member
Posts: 48
Joined: Feb 7 2012
Gold: 0.00
Feb 16 2012 08:03am
Quote (Artus @ Feb 15 2012 06:02pm)
milläs toi puristusvoima mitataa, sul joku laite? :headscratch:


se on semmone laite niinku kahva tyyppinen on digitaalinen ja normaali eli semmonen että siinä on painemittari mikä o muutettu kiloiks.

muistaakseni nainen jos saa 35kg ni se on jo aika hyvä.

normaali miehellä puristusvoima on noin 50-55 :)

mutta rakennustöissä tulee sitä puristusvoimaa niin helposti.

Member
Posts: 6,226
Joined: Jun 11 2005
Gold: 7,519.00
Feb 16 2012 02:19pm
Quote (Sosiaalivirasto @ 16 Feb 2012 16:03)
se on semmone laite niinku kahva tyyppinen on digitaalinen ja normaali eli semmonen että siinä on painemittari mikä o muutettu kiloiks.

muistaakseni nainen jos saa 35kg ni se on jo aika hyvä.

normaali miehellä puristusvoima on noin 50-55 :)

mutta rakennustöissä tulee sitä puristusvoimaa niin helposti.


Kyllähän raksalla sitä tulee, itse et taida raksalla olla kun et lujaa purista?
Member
Posts: 4,030
Joined: Jul 10 2007
Gold: 0.00
Feb 17 2012 02:12am
3 Jakonen ohjelma, kun kyynerpään jänne liikarasittu kesälläja tulehtu ja nyt pitäis päästä takasin kuosiin...
1.Jalat+vatsoi ja vähä selkiä.
2.Selkä kokonaisuudessaan+haukka ja vähä ranteit.
3.Rinta, olkapäät ja ojentajat+ vatsoi

Tuossa lyhyesti, toistot ja painot menee lähinnä kehityksen mukaan.
Member
Posts: 11,952
Joined: Sep 22 2005
Gold: 2,013.80
Feb 23 2012 09:29am
Moro moro. Ajattelin tässä vaihteeksi taas alottaa säännöllisen salilla käymisen (joskus vuosia sitte enne inttiä käynyt kunnolla).

Pientä jeesiä ohjelman kanssa? ajattelin käyä 3-4 kertaa viikossa. Mietin vähän samantapasta ku tossa yllä mutta neljäntenä vaikka jotain vähän aeroobista + lisää käsiä. Mitään liike ehotuksia yms päiville? :)
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Feb 23 2012 10:47am
Quote (Spurgu @ Feb 23 2012 05:29pm)
Moro moro. Ajattelin tässä vaihteeksi taas alottaa säännöllisen salilla käymisen (joskus vuosia sitte enne inttiä käynyt kunnolla).

Pientä jeesiä ohjelman kanssa? ajattelin käyä 3-4 kertaa viikossa. Mietin vähän samantapasta ku tossa yllä mutta neljäntenä vaikka jotain vähän aeroobista + lisää käsiä. Mitään liike ehotuksia yms päiville? :)


Kokeileppa alkuun vaikka jotain 1/2-jakoista ohjelmaa.

Tyyliin:
Ma: Yläkroppa
Ke: Alakroppa
Pe: Yläkroppa
La: Alakroppa

Pitäisi tuottaa alussa paremmin tuloksia kun rasitusta tulee tarpeeksi usein. Kannattaa googletella hakusanoilla 1 tai 2-jakoinen saliohjelma, pitäisi löytyä vinkkejä liikkeisiin.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Feb 24 2012 04:17pm
mistäs saa halvalla ostettua käsipainoja johon saa painolevyjä lisättyy?

mielellää olis käsipainon tanko + lukot + 1,25kg + 2,5kg + 5kg + 7,5kg + 5kg tai jotai sellast


http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/casall-painosetti-17-kg
+
http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/casall-kasipainot

tästä halvempaa? 93e ois 1 kpl kunnon lukoil

This post was edited by Artus on Feb 24 2012 04:25pm
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Feb 24 2012 04:40pm
Quote (Artus @ 25 Feb 2012 00:17)
mistäs saa halvalla ostettua käsipainoja johon saa painolevyjä lisättyy?

mielellää olis käsipainon tanko + lukot + 1,25kg + 2,5kg + 5kg + 7,5kg + 5kg tai jotai sellast


http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/casall-painosetti-17-kg
+
http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/casall-kasipainot

tästä halvempaa? 93e ois 1 kpl kunnon lukoil

ite ostin kai tokmannista
10 kilosen 2x 2.5 ja 2x1.5. olikohan 20€, osta vaik kahet sellaset, tulee halvemmaks
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Feb 24 2012 04:42pm
Quote (Napi @ 25 Feb 2012 00:40)
ite ostin kai tokmannista
10 kilosen 2x 2.5 ja 2x1.5. olikohan 20€, osta vaik kahet sellaset, tulee halvemmaks


pitäis vissii sit hankkia noihin erikseen 5 kg levyjä... ellei siihen mahu joku 8x2,5? :lol:

vielä ei 20 mene mut ei siihen kauaa mee nii ostan samantien vähä strongimman setin.

onkohan nois joku standardikoko tossa käsipainon painojen reiän suuruudes.. :o


€: löysin 46e 15 kg ja siihen lisälevy 5 kg á 14e

muutenki lähellä nii just passeli

This post was edited by Artus on Feb 24 2012 04:51pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1151617181929Next
Add Reply New Topic New Poll