d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > ~ Topic Per Ladder Slasher ~
Prev1151617181955Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,075
Joined: Jun 26 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
Oct 2 2011 10:24am
Quote (A2K @ 2 Oct 2011 18:52)
Yks meijä killas. Tosin se o lopettanu pelaamisen jonku aikaa sitte jo.


cut the spam pls
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Oct 2 2011 10:44am
Quote (Szyo @ 2 Oct 2011 17:24)
cut the spam pls


thiS!
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Oct 2 2011 12:51pm
ja faaaaail
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 2 2011 01:31pm
0/4 -_-
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Oct 2 2011 01:47pm
Quote (A2K @ 2 Oct 2011 22:31)
0/4 -_-


11 vie lisää :banana:
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 2 2011 07:16pm
vois alottaa ku tätä fg:tä ilmestyny
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Oct 3 2011 08:41am
Quote (Napi @ 3 Oct 2011 04:16)
vois alottaa ku tätä fg:tä ilmestyny


(Y)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 3 2011 08:44am
voi ristus. 2 levua jaksoin solona ja hajosin. :D no ehkä myöhemmi.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Oct 3 2011 08:51am
Quote (A2K @ 3 Oct 2011 17:44)
voi ristus. 2 levua jaksoin solona ja hajosin.  :D  no ehkä myöhemmi.


LS ja solo ei oo enää oikeestaan varteenotettava vaihtoehto

toki sitä pystyy mut ei se yhtä nopeata ole kun minkä tahansa ryhmän kaa vetäis
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Oct 3 2011 08:52am
Quote (MikkoU @ 3 Oct 2011 17:51)
LS ja solo ei oo enää oikeestaan varteenotettava vaihtoehto

toki sitä pystyy mut ei se yhtä nopeata ole kun minkä tahansa ryhmän kaa vetäis


5min per lvl menee soolo magella sano yks jätkä ja vähemmi lower lvls, mut sil taitaaki olla 200ee kamat :P

huonon group kaa nopeempi sooloo jos hyvät kamat
hyvän group kaa hitaanpi
Go Back To Suomi Topic List
Prev1151617181955Next
Add Reply New Topic New Poll