Its Kind of a Funny Story 2010 -
http://www.imdb.com/title/tt0804497/Suhteellisen hellyyttävä olo tuli tätä katsoessa. Joskaan vähäänkään kiinnostaa "miten nuoret viettävät aikaansa mielisairaalassa" -aihe kiinnostaa suosittelen katsomaan tosin vähämmän dramaattista se on
Jackass 3D -
http://www.imdb.com/title/tt1116184/vittu mitä paskaa.. kyllästyttää nämä vaikka pari hyvää juttua olikin
The Resident 2011 -
http://www.imdb.com/title/tt1334102/ei oikeastaan kiinnostanut enään kun tajusi että mies yrittää raiskata tai jotain tuolle naiselle muistelisin et skippasin puolleffaa kun ajatus moisesta hieman kuvottaa.
The Next Three Days 2010 -
http://www.imdb.com/title/tt1458175/oli ihan ok leffa noinkin, vaikkakin samalla juonen perällä olevia tullut tänä vuonna kaksi - kolme hollywoodista
sitten samalla juonella tähystetty jossa sisar rupeaa pelastaa syytöntä? veljeänsä vankilasta ei kiinnostanut pätkän vertaakaan
ehkä sitten Russell Crowe:n takia halusin katsoa tämän :/
Tangled 2010 -
http://www.imdb.com/title/tt0398286/mielen keventyäkseen päätin katsoa tämmöisen, mutta huomaa et kohderyhmänä on teini-ikäiset ja sen alle.. muuten ehkä voisin suositella hyvinkin jos samoja vitsejä uudelleen ja uudelleen käytetty tai sitten rasittavat laulukohtauksista ollenkaan pidä
Skyline -
http://www.imdb.com/title/tt1564585/vittu mitä paskaa.. itselle tuli ensimmäisenä mieleen tom cruisen maailmojen sota, mutta b-luokan näyttelijöillä tähdittämä
eihän tätä voi lämpimikseen suositella ellei sitten "star trek" scifi fani
Green Hornet -
http://www.imdb.com/title/tt0990407/olihan tämä ihan perus mättöä, vaikkakin 'tv-sarjasta uudelleen tehty?' elokuva aiheinen, mutta joo suosittelen katsomaan jos et ole tutustunut aijemmin tv-sarjoihin muuten aika suppea kokonaisuus tämä, mutta joo.. (open for thoughts?)
Get Low -
http://www.imdb.com/title/tt1194263/aika mielenkiintoinen osaltaan, vaikkakin itse pohdin Lucas Black suoritusta elokuvasta kun jotenkin tuntuu että hän ottaa samanroolin aina vastaan
Fringe s03e11-15 (16 tuli eilen/tänään eli vissiin pitää katsoa)
jotenkin taas pitkästä aikaa katson ihan mielellään näitä.. juoni kehittyy jotenkin kaiken paskan keskellä
Supernatural s06e12-16sama oikeestaaan tänkin kansa kun fringen kuitenkin jotkut samat sijaiskäsikirjoittajat..