d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Kalastus
Prev1151617181925Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Apr 4 2011 06:58am
Järvien sulamista odotellessa, jaksa enään pilkkiä.
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Apr 4 2011 03:51pm
Quote (Rzi @ 4 Apr 2011 14:19)
http://i.imgur.com/GLmaZ.jpg
http://i.imgur.com/JQnyT.jpg
vaan 10 kiloa vaikka näytti 15kg. kuvista ei oikee nää miten mötkö oikeesti on.
sen kyllä huomaa että paljo isompi ku edelliset topickin lotjakkeet.


ei helvetti mikä fisu
tollasen nähny viimeks ~4v ku setä sai mereltä itseni kokosen hauen :D

/e: eräjorma on muuten aika hyvä kalastuspeli, tai no lähinnä se kakkososa kun tuosta ekasta saa hai kaloja ojasta :D

This post was edited by Paroni on Apr 4 2011 03:52pm
Member
Posts: 2,848
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.00
Apr 4 2011 05:14pm
Kohta se kausi taas alkaa :)
Tosin, on tuossa joutunu jo vähä lämmittely heittoja käydä tekees kun tuo joki sulaa nopsaa. :)

viime kesään ei oikein tullu ihmeitä, 2 Kg taimen, 5 kg hauki ja 1.1 kg ahven. Siinäpä ne.
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Apr 4 2011 10:57pm
isoveli sai joskus uistelemalla 195kg
Banned
Posts: 244
Joined: Feb 9 2011
Gold: 0.00
Apr 4 2011 11:22pm
Quote (Paroni @ Apr 4 2011 09:51pm)
ei helvetti mikä fisu
tollasen nähny viimeks ~4v ku setä sai mereltä itseni kokosen hauen :D

/e: eräjorma on muuten aika hyvä kalastuspeli, tai no lähinnä se kakkososa kun tuosta ekasta saa hai kaloja ojasta :D


catch-a-fish
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Apr 5 2011 11:13am
sain joskus mato-ongel ylös 1.4kg hauen B)
harmi ettei siit oo kuvaa, jäi meinaan pien ahven koukkuu ja hauki nappas tän ahvenen :D
Member
Posts: 5,335
Joined: Jun 5 2009
Gold: 2,605.00
Apr 5 2011 12:25pm
oltii tos kk sitte brasilias, käytii amazonilla kalassa, pari piranhaa ja tucunaretta tuli
Member
Posts: 6,587
Joined: Dec 4 2005
Gold: 8,733.80
Apr 5 2011 12:35pm
Quote (Kaur @ 5 Apr 2011 20:25)
oltii tos kk sitte brasilias, käytii amazonilla kalassa, pari piranhaa ja tucunaretta tuli


:drool:
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Apr 6 2011 12:41am
No hyi
Member
Posts: 13,134
Joined: Nov 21 2005
Gold: Locked
Warn: 10%
Apr 28 2011 09:43am
Nosto.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1151617181925Next
Add Reply New Topic New Poll