Quote (Rzi @ 4 Apr 2011 14:19)
http://i.imgur.com/GLmaZ.jpg
http://i.imgur.com/JQnyT.jpg
vaan 10 kiloa vaikka näytti 15kg. kuvista ei oikee nää miten mötkö oikeesti on.
sen kyllä huomaa että paljo isompi ku edelliset topickin lotjakkeet.
ei helvetti mikä fisu
tollasen nähny viimeks ~4v ku setä sai mereltä itseni kokosen hauen

/e: eräjorma on muuten aika hyvä kalastuspeli, tai no lähinnä se kakkososa kun tuosta ekasta saa hai kaloja ojasta
This post was edited by Paroni on Apr 4 2011 03:52pm