Quote (Rzi @ Feb 27 2013 01:11pm)
siulla se on aina kaikki paskana. mee kunnon lääkärille ja lopeta paskan syöminen
paskan syöminen? mitä vittu sä tiet mun ruokavaliosta :DD:DDXD ?
oon kans ite ihmetelly et miks vitussa kokoajan sattuu johonkin selittämättömiä kipuja raajoissa.
välillä sykkii 10 sekuntia johki sit lähtee pois. myöhemmin toiseen raajaan eri kohtaan.
This post was edited by SekavaSamu on Feb 27 2013 06:17am