d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1158159160161162377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Feb 27 2013 06:02am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 27 2013 06:11am
Quote (SekavaSamu @ 27 Feb 2013 11:11)
kyl työterveys osaa hoitaa hommansa. vaivaan ko vaivaan 600mg buranaa 3 kertaa päiväs ja 1g paratabseja 3 kertaa päivässä.


siulla se on aina kaikki paskana. mee kunnon lääkärille ja lopeta paskan syöminen
Member
Posts: 37
Joined: Feb 26 2013
Gold: 0.00
Feb 27 2013 06:16am
Quote (Rzi @ Feb 27 2013 02:11pm)
siulla se on aina kaikki paskana. mee kunnon lääkärille ja lopeta paskan syöminen


KUKA NYT PASKAA SYÖ PAITSI ELÄIMET :)
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Feb 27 2013 06:17am
Quote (Rzi @ Feb 27 2013 01:11pm)
siulla se on aina kaikki paskana. mee kunnon lääkärille ja lopeta paskan syöminen


paskan syöminen? mitä vittu sä tiet mun ruokavaliosta :DD:DDXD ?

oon kans ite ihmetelly et miks vitussa kokoajan sattuu johonkin selittämättömiä kipuja raajoissa.
välillä sykkii 10 sekuntia johki sit lähtee pois. myöhemmin toiseen raajaan eri kohtaan.

This post was edited by SekavaSamu on Feb 27 2013 06:17am
Member
Posts: 37
Joined: Feb 26 2013
Gold: 0.00
Feb 27 2013 06:18am
Quote (SekavaSamu @ Feb 27 2013 02:17pm)
paskan syöminen? mitä vittu sä tiet mun ruokavaliosta :DD:DDXD ? 

oon kans ite ihmetelly et miks vitussa kokoajan sattuu johonkin selittämättömiä kipuja raajoissa.
välillä sykkii 10 sekuntia johki sit lähtee pois. myöhemmin toiseen raajaan eri kohtaan.


EPÄILISIN NEUROPATIAA.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 27 2013 06:31am
Quote (PAHIS @ 27 Feb 2013 14:16)
KUKA NYT PASKAA SYÖ PAITSI ELÄIMET :)


Quote (SekavaSamu @ 27 Feb 2013 14:17)
paskan syöminen? mitä vittu sä tiet mun ruokavaliosta :DD:DDXD ? 

oon kans ite ihmetelly et miks vitussa kokoajan sattuu johonkin selittämättömiä kipuja raajoissa.
välillä sykkii 10 sekuntia johki sit lähtee pois. myöhemmin toiseen raajaan eri kohtaan.


lääkkeet on paskaa
Member
Posts: 37
Joined: Feb 26 2013
Gold: 0.00
Feb 27 2013 06:35am
Quote (Rzi @ Feb 27 2013 02:31pm)
lääkkeet on paskaa


ELI SINUUNKIN ON PISTETTY MONEEN OTTEESEEN PASKAA. KAIKKI ROKOTUKSET, BURANAT, STREPSILSSIT JNE. JA VARMASTI ON VAUVANAKIN LAITETTU ROKOTUKSIA
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 27 2013 06:39am
Quote (PAHIS @ 27 Feb 2013 14:35)
ELI SINUUNKIN ON PISTETTY MONEEN OTTEESEEN PASKAA. KAIKKI ROKOTUKSET, BURANAT, STREPSILSSIT JNE. JA VARMASTI ON VAUVANAKIN LAITETTU ROKOTUKSIA


totta. särkylääkkeita ja strepsilsejä en syö. mitä nyt pentuna annettu. mahdollisimman vähän noita kannattaa suoltaa naamioon

This post was edited by Rzi on Feb 27 2013 06:39am
Member
Posts: 37
Joined: Feb 26 2013
Gold: 0.00
Feb 27 2013 06:40am
Quote (Rzi @ Feb 27 2013 02:39pm)
totta. särkylääkkeita ja strepsilsejä en syö. mitä nyt pentuna annettu. mahdollisimman vähän noita kannattaa suoltaa naamioon


ELI MYÖNNÄT ETTÄ SUHUN ON INJEKTOITU PASKAA?
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Feb 27 2013 06:46am
Quote (Rzi @ Feb 27 2013 01:39pm)
totta. särkylääkkeita ja strepsilsejä en syö. mitä nyt pentuna annettu. mahdollisimman vähän noita kannattaa suoltaa naamioon


älä perkele? sanoin sille lääkärille, että en syö kipuihin lääkkeitä. se sano heti vakavalla naamalla että "nyt syöt".

sit selitti jotai paskaa.

This post was edited by SekavaSamu on Feb 27 2013 06:46am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1158159160161162377Next
Add Reply New Topic New Poll