d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 - Thread
Prev1157158159160161306Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Oct 28 2012 05:15am
miksi kaikki suosittelee ww biuldii? ohan se tehokas jnejne... mutta ite meen cleave axe+shield ja ihan kivasti menee.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 28 2012 05:17am
Quote (Mutu @ 28 Oct 2012 14:15)
miksi kaikki suosittelee ww biuldii? ohan se tehokas jnejne... mutta ite meen cleave axe+shield ja ihan kivasti menee.


NO SOFTILLA NY O IHA VITU SAMA MILLAI SIEL PELAA
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 28 2012 05:23am
Quote (KUF @ 28 Oct 2012 14:17)
NO SOFTILLA NY O IHA VITU SAMA MILLAI SIEL PELAA


eihän se ole. mielummi nopee ja hauska ku rämpimistä
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 28 2012 05:31am
Quote (Rupsu @ 28 Oct 2012 13:07)
Okei, kiitos. :) Toivottavasti ei oo ihan homon kallista roinaa.

mut on sen arvostaki kyllä..
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 28 2012 05:33am
Quote (Napi @ 28 Oct 2012 14:31)
mut on sen arvostaki kyllä..


Ni siis ainoo praplem on se et ei oo paljo fittuukaa goldii.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 28 2012 05:45am
Quote (Mutu @ 28 Oct 2012 13:15)
miksi kaikki suosittelee ww biuldii? ohan se tehokas jnejne... mutta ite meen cleave axe+shield ja ihan kivasti menee.


Vissii samaa luokkaa ku Fot thunderclap + cyclone build munkeilla, mantroja näkee muutamia erilaisia kuitenki.
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 28 2012 06:50am
Quote (CeePee @ Oct 28 2012 02:45pm)
Vissii samaa luokkaa ku Fot thunderclap + cyclone build munkeilla, mantroja näkee muutamia erilaisia kuitenki.


jep, mutta mantra of conviction on ainooa käyttökelponen
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Oct 28 2012 07:35am
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paroni-2785/hero/13278605

oma ukko on tuossa, ei ihan pysty viel parempaan ku mp3 kunnol
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 28 2012 08:45am
Quote (UGsamu @ 28 Oct 2012 14:50)
jep, mutta mantra of conviction on ainooa käyttökelponen


Evasion + backlash mun mieleen, defensive ja offensive samassa ja toimii helvetin hyvin.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 28 2012 08:59am


käytii saimozin kans nightmaren ponimaas, yks noista putos mulle, loput saimozille.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1157158159160161306Next
Add Reply New Topic New Poll