☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Diablo 3 - Thread
Prev
1
157
158
159
160
161
306
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 84350
Replies: 3058
Track Topic
Mutu
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold
:
10.56
#1581
Oct 28 2012 05:15am
miksi kaikki suosittelee ww biuldii? ohan se tehokas jnejne... mutta ite meen cleave axe+shield ja ihan kivasti menee.
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#1582
Oct 28 2012 05:17am
Quote (Mutu @ 28 Oct 2012 14:15)
miksi kaikki suosittelee ww biuldii? ohan se tehokas jnejne... mutta ite meen cleave axe+shield ja ihan kivasti menee.
NO SOFTILLA NY O IHA VITU SAMA MILLAI SIEL PELAA
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#1583
Oct 28 2012 05:23am
Quote (KUF @ 28 Oct 2012 14:17)
NO SOFTILLA NY O IHA VITU SAMA MILLAI SIEL PELAA
eihän se ole. mielummi nopee ja hauska ku rämpimistä
Napi
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold
:
556.34
#1584
Oct 28 2012 05:31am
Quote (Rupsu @ 28 Oct 2012 13:07)
Okei, kiitos.
Toivottavasti ei oo ihan homon kallista roinaa.
mut on sen arvostaki kyllä..
Rupsu
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
60.01
#1585
Oct 28 2012 05:33am
Quote (Napi @ 28 Oct 2012 14:31)
mut on sen arvostaki kyllä..
Ni siis ainoo praplem on se et ei oo paljo fittuukaa goldii.
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#1586
Oct 28 2012 05:45am
Quote (Mutu @ 28 Oct 2012 13:15)
miksi kaikki suosittelee ww biuldii? ohan se tehokas jnejne... mutta ite meen cleave axe+shield ja ihan kivasti menee.
Vissii samaa luokkaa ku Fot thunderclap + cyclone build munkeilla, mantroja näkee muutamia erilaisia kuitenki.
UGsamu
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#1587
Oct 28 2012 06:50am
Quote (CeePee @ Oct 28 2012 02:45pm)
Vissii samaa luokkaa ku Fot thunderclap + cyclone build munkeilla, mantroja näkee muutamia erilaisia kuitenki.
jep, mutta mantra of conviction on ainooa käyttökelponen
Paroni
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold
:
5,830.00
#1588
Oct 28 2012 07:35am
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paroni-2785/hero/13278605
oma ukko on tuossa, ei ihan pysty viel parempaan ku mp3 kunnol
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#1589
Oct 28 2012 08:45am
Quote (UGsamu @ 28 Oct 2012 14:50)
jep, mutta mantra of conviction on ainooa käyttökelponen
Evasion + backlash mun mieleen, defensive ja offensive samassa ja toimii helvetin hyvin.
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#1590
Oct 28 2012 08:59am
käytii saimozin kans nightmaren ponimaas, yks noista putos mulle, loput saimozille.
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
157
158
159
160
161
306
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact