Quote (hartwall @ 26 Feb 2013 22:41)
Joo mut sikainfluenssarokote olis ollut kiva siin vaihees kun olin 3 viikkoa lihaskivuissa sängyn pohjal, olis ollu kiva jos olisin saanu sen ajoissa.

no onneksi se on nyt jo takanapäin, jos yhtää muistan ni oli just ongelmii siin ettei kaikki halukkaat meinannu sitä ees saada just ajois..
Quote (Gastly @ 26 Feb 2013 22:42)
kyllä meitsin mielestä jengi tällä foorumilla näkyy ihan aktiivisesti kiskovan ties mitä myrkkyä ja kemikaalia
vetääpi jos vetää samapa tuo mulle, mut ei siin liikaa sisältöö silti oo pidemmä päälle ^^