d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1157158159160161377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Feb 26 2013 07:01am
Quote (SekavaSamu @ Feb 26 2013 11:58am)
kui pahasti noi materian kahleet oikeen painaa?  meitsi ei tarvi rahaa siihe et voi olla onnellinen.
harvoin mun taloudellinen tilanne vituttaa mua. nytkii pitäs viidenteen päivään sinnitellä kympillä.


Jonkun verran. Pystyisin olla onnellinen persaukisena, mutta valehtelisin jos väittäisin, että en tulisi yhtään onnellisemmaksi jos joku löisi 5 miljoonaa euroa mun tilille.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Feb 26 2013 01:22pm
Quote (Pomppeli @ Feb 26 2013 12:24am)
A. 1700e / kk - mukava työ
B. 5800e / kk - paskamainen työ

Valitsen B:n. Se maksaa vitutuksen takaisin hyvällä asunnolla, autoilla, ulkomaanmatkoilla sun muulla moninkertaisesti :)


1700 e ku en sais mitenkää tota liki kuutta tonttua kulutettua :D
Member
Posts: 37
Joined: Feb 26 2013
Gold: 0.00
Feb 26 2013 01:27pm
Quote (Pomppeli @ Feb 25 2013 11:24pm)
A. 1700e / kk - mukava työ
B. 5800e / kk - paskamainen työ

Valitsen B:n. Se maksaa vitutuksen takaisin hyvällä asunnolla, autoilla, ulkomaanmatkoilla sun muulla moninkertaisesti :)


C. ONNELLISENA SOSSUN ASIAKKAANA ?
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Feb 26 2013 01:30pm
Quote (hartwall @ 20 Feb 2013 19:59)
http://www.forbes.com/sites/matthewherper/2013/02/19/a-graphic-that-drives-home-how-vaccines-have-changed-our-world/

Mut eiks rokotteet olleetkaan illuminatin tapa pitää massat kontrollissa?

http://blogs-images.forbes.com/matthewherper/files/2013/02/c6fb5feb7f1ee71b7e725277d3099916.jpg


ohase iha eri juttu vanhoja tutkittuja rokotteita käyttää ku näit uusia mitä oo ees testattu kunnol lol
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Feb 26 2013 01:32pm
Quote (theprinceofsmooth @ 26 Feb 2013 21:30)
ohase iha eri juttu vanhoja tutkittuja rokotteita käyttää ku näit uusia mitä oo ees testattu kunnol lol


hienoo analyysii hermanni, onks sul jotain lähteitä väitteilles vai tuleeks nää vaan sun "tietäviltä kavereiltas"
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Feb 26 2013 01:39pm
Quote (hartwall @ 26 Feb 2013 22:32)
hienoo analyysii hermanni, onks sul jotain lähteitä väitteilles vai tuleeks nää vaan sun "tietäviltä kavereiltas"


ohhoh

no vertaa vaikka polioroketetta toho sikainfluenssarokotteesee.. kaverin porukat halvaantu ja niil ei sitä ollu, et todennäkösesti ois sen avul selvinny. sikarokotteest varoteltii kyl etukätee et tod näk aiheuttaa narkolepsiaa mutta moni usko vast ku tuhat nuorta sen sit sai

että kai joku itsesuojeluvaisto jo kertoo ettei kannattas kaikkii myrkkyi liikaa imailla mut mikäs siinä jos elämä o liia tylsää muutoin
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Feb 26 2013 01:41pm
Quote (theprinceofsmooth @ 26 Feb 2013 21:39)
ohhoh

no vertaa vaikka polioroketetta toho sikainfluenssarokotteesee.. kaverin porukat halvaantu ja niil ei sitä ollu, et todennäkösesti ois sen avul selvinny. sikarokotteest varoteltii kyl etukätee et tod näk aiheuttaa narkolepsiaa mutta moni usko vast ku tuhat nuorta sen sit sai

että kai joku itsesuojeluvaisto jo kertoo ettei kannattas kaikkii myrkkyi liikaa imailla mut mikäs siinä jos elämä o liia tylsää muutoin


Joo mut sikainfluenssarokote olis ollut kiva siin vaihees kun olin 3 viikkoa lihaskivuissa sängyn pohjal, olis ollu kiva jos olisin saanu sen ajoissa.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Feb 26 2013 01:42pm
Quote (theprinceofsmooth @ Feb 26 2013 10:39pm)
että kai joku itsesuojeluvaisto jo kertoo ettei kannattas kaikkii myrkkyi liikaa imailla mut mikäs siinä jos elämä o liia tylsää muutoin


kyllä meitsin mielestä jengi tällä foorumilla näkyy ihan aktiivisesti kiskovan ties mitä myrkkyä ja kemikaalia
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Feb 26 2013 01:49pm
Quote (hartwall @ 26 Feb 2013 22:41)
Joo mut sikainfluenssarokote olis ollut kiva siin vaihees kun olin 3 viikkoa lihaskivuissa sängyn pohjal, olis ollu kiva jos olisin saanu sen ajoissa.


:hug: no onneksi se on nyt jo takanapäin, jos yhtää muistan ni oli just ongelmii siin ettei kaikki halukkaat meinannu sitä ees saada just ajois..

Quote (Gastly @ 26 Feb 2013 22:42)
kyllä meitsin mielestä jengi tällä foorumilla näkyy ihan aktiivisesti kiskovan ties mitä myrkkyä ja kemikaalia


vetääpi jos vetää samapa tuo mulle, mut ei siin liikaa sisältöö silti oo pidemmä päälle ^^
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Feb 27 2013 03:11am
kyl työterveys osaa hoitaa hommansa. vaivaan ko vaivaan 600mg buranaa 3 kertaa päiväs ja 1g paratabseja 3 kertaa päivässä.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1157158159160161377Next
Add Reply New Topic New Poll