d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev1157158159160161210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 7 2013 03:08am
http://www.viikonloppu.com/?p=25942&cat=11&mtype=new

TAHTOO TOLLASE MAALIN!!

This post was edited by KUF on Oct 7 2013 03:13am
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Oct 7 2013 04:35am
Quote (KUF @ 7 Oct 2013 11:08)


pikkase ois makia mutta mahtaa olla melko kallista maalia
Banned
Posts: 33
Joined: Oct 5 2013
Gold: 0.00
Oct 7 2013 04:53am
Quote (Speedparts @ Oct 7 2013 01:35pm)
pikkase ois makia mutta mahtaa olla melko kallista maalia


Thissi
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 7 2013 05:40am
Samaa maalia ku nois meijä poikien pikkuautois jokka vaihtaa väriä lämpötilan mukaan. Oisha se iha hauska.


Nyt on muuten pv:n runko, tankki ja satula hommattu. Jeh. :p
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 7 2013 06:34am
Quote (KUF @ 27 Sep 2013 15:09)
MIST HELVETISTÄ SAIS SEEPRAA TAI LEOPARDIA TAI VYÖTIÄISTÄ PENKIPÄÄLLISIÄ?


toivottavasti ei mistään
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 7 2013 10:05am
Quote (Rzi @ 7 Oct 2013 15:34)
toivottavasti ei mistään


MEE ISÄÄS...

Quote (A2K @ 7 Oct 2013 14:40)
Samaa maalia ku nois meijä poikien pikkuautois jokka vaihtaa väriä lämpötilan mukaan. Oisha  se iha hauska.


Nyt on muuten pv:n runko, tankki ja satula hommattu. Jeh. :p


HEITÄ NY SE PASKANVISKOJA HELVETTII JA TEE JOTAI JÄRKEVÄÄKI ~~
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 7 2013 11:13am
Quote (KUF @ 7 Oct 2013 19:05)
MEE ISÄÄS...



HEITÄ NY SE PASKANVISKOJA HELVETTII JA TEE JOTAI JÄRKEVÄÄKI ~~


:)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 7 2013 11:14am
Quote (KUF @ 7 Oct 2013 19:05)
MEE ISÄÄS...



HEITÄ NY SE PASKANVISKOJA HELVETTII JA TEE JOTAI JÄRKEVÄÄKI ~~


sehän on just järkevä. :p
se menee mun lapsille sitten ku ne oppii ajamaan. :p
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Oct 10 2013 12:07pm
huomenna ois focuksen etuakseliston aurauksien säätö tossa lähi pajalla, 57 e maksaa koko lysti

sit ei ois enää ku yks vaijerihässäkkä mikä ohjaa ilmansuuntien läppiä ni se pitäs ostaa uus ja lämppärin etuvastus ku kolmos-asento ei toimi
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Oct 11 2013 09:05am
Menin sovittuun aikaan säädättämään noita pyöränkulmia ja tiskin takana oleva ukko sano että otetaan kohta sisään, puolitoista tuntia ootin ja Tää ukko tuli sanoo että ei ehditä tänään, sit Se sano että tulkaa en viikolla uudestaan ni saatte tän säädön puoleen hintaan. Tässä vaiheessa totesin että minähän en tuo tänne enää yhtään autoa ja että annahan ne avaimet että pääsen helvettiin täältä
en ole niin perseaukinen että oisin tanssinu heidän pillin mukaan

aika oli siis varattu klo 12:00 ja paikkana kaarvan kempele

ajoin suoraan point s:lle ja varasin ajan tiistaiksi, toivottavasti homma sujuu heiltä paremmin
Go Back To Suomi Topic List
Prev1157158159160161210Next
Add Reply New Topic New Poll