Quote (Rzi @ 7 Oct 2013 15:34)
toivottavasti ei mistään
MEE ISÄÄS...
Quote (A2K @ 7 Oct 2013 14:40)
Samaa maalia ku nois meijä poikien pikkuautois jokka vaihtaa väriä lämpötilan mukaan. Oisha se iha hauska.
Nyt on muuten pv:n runko, tankki ja satula hommattu. Jeh.

HEITÄ NY SE PASKANVISKOJA HELVETTII JA TEE JOTAI JÄRKEVÄÄKI ~~