Quote (SekavaSamu @ Feb 25 2013 11:09pm)
kysymys kuuluu... miks vitussa olisin töissä jos en pitäis siitä? millanen idiootti menee työhön josta ei pidä?
A. 1700e / kk - mukava työ
B. 5800e / kk - paskamainen työ
Valitsen B:n. Se maksaa vitutuksen takaisin hyvällä asunnolla, autoilla, ulkomaanmatkoilla sun muulla moninkertaisesti
