Quote (LolBastard @ Oct 26 2012 07:41am)
ei oo ihan hyödytöntä.Oon puskenu nyt wizzardila Act 1 ja Act 2 MP 7 ja Act 3 ja Act 4 Mp 5-6. Ruskeita tippuu minkä kerkeää. Vaik menee aikaa eliittien hakkaamisessa niin érilailla niiltä tippuu tavaraa ku on +350 mf.Ei tarvi monta eliittiä listiä niin on reppu täynnä kamaa. Perus mobsithan on kuolee yhtä nopeaa kun pienimilläki MP leveleillä.
Kyllähä tossa näköjää on isompiki ero, auttaa huomattavasti toi mf ero + bonus item drop, itel tullu pari kertaa legendary muust ku packist ja rarei kyl tulee koko ajan.
Itel ei varmaa menis mp5 soolona, mut mp4 menny iha ok vauhtia nyt ku päivitelly gearii.
Nostelee vaa sitä mukaa ku alkaa menee runnit ilma ongelmia.