Quote (rumpali @ 28 Sep 2013 13:11)
ai tahot siis sellaset penkin suojukset jostakki motonetistä?
ei vittu

OOT HITAAMPI MITÄ LUULIN...
Quote (rumpali @ 28 Sep 2013 15:03)
mikä sulle ny kapa tuli

eihä sulla oo semmosia samanlaisia?
plus vielä semmone seepra kuvioinen ratin päällynen.
janikin varmaa tarviis sellasen
TUNGEN KOKO SEEPRAN SU PERSEESEES...
Quote (UGsamu @ 28 Sep 2013 13:17)
Rumpali, olet perseest.
TÄMÄ
This post was edited by KUF on Sep 29 2013 09:17am