Quote (malbaz @ 25 Oct 2012 21:51)
Itel kans "suuri ero" mp2 ja 3 välil kolmannes actis, mitää järkee vetää mp3 jos mp2 voi juosta mobei päin ni ne kuolee, ei se bonus exp ja item drop oo sen arvost imo.
Key farmit ja uberit sit on asia erikseen.
A1 keywarden on ainakin iha homo, juoksin tänään 4 vai 5 kertaa MP4:lla eikä pudottanu avainta
This post was edited by kyny91 on Oct 25 2012 12:53pm